• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Un cantant al nostre forum????? fa 19 anys 3 setmanes #15958

Doncs l'altre dia a la trobada de les Palmeres,en Nouespai i família em van deixar escoltar un grup que diria es diuen Boca de Llop o algo aixi.El nom no es el que hem va cridar més l'atenció,lo especial es que el cantant i baix d'aquest grup es el nostre porter oficial en Raboga(Ramon).En Nouespai el va portar a l'hora de dinar i molts dels forers que estavem per allí el varem poguer escoltar.Per als que no ho vareu escoltar perque no hi ereu podriem demanar al webmestre o al mateix Ramon que ens pengui alguna canço a internet aixi tots podrem gaudir d'una músiqueta amb molt de regust totcamping.cat.
Felicitats Ramon,a mi personalment em va agradar el vostre estil,a veure quan ens fas una exhibició per gaudir de la viostra companyia i la vostra música.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Un cantant al nostre forum????? fa 19 anys 3 setmanes #15960

Caram Ramón!!! 8O si que t'ho tenias amagat això.
Doncs no es mala pensada Jepi, em de començar a despetar el talent de tots aquets artistes potencials que tenim entre nosaltres, oi Raboga i Lince? :mrgreen:

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: Un cantant al nostre forum????? fa 19 anys 3 setmanes #15965

Vull dir que em Raboga sí que es un professional o un semi, jo simplement sóc un aficionat que està començant i de moment no afino gaire bé
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo

Re: Un cantant al nostre forum????? fa 19 anys 3 setmanes #15990

Ondia.. no sabia que ho sabia-ho....o si,... nose... no l'hi dono gaire importancia, peró si, hi ha gent d'entre vosaltres que ja te el nostre primer disc.... s'en diu Tras la ventana... i el grup Dentdellop... ara estem graban el segon..... De moment es pot demanar a Radio Teletaxi, d'en Justo Molinero, al programa d'en Jose Perez, es qui ho promocionen.... (ja veurem que surt d'aqui)... Ahh, i si tot va bé, al setembre grabarem un videoclip...la questió es pasar-ho be...

Si em voleu fer un cop de mà per pujar-me l'audiencia, truqueu al 902 18 19 19 i demane-ho per un tema de Dentdellop, els que estàn a promoció son Tras la ventana o Per amor. S'escolta cada dia, de dilluns a divendres, de 2 a 4 de la tarda, i els dissabtes de 8 a 13 h., al programa del Jose Pérez em sembla que el dial es el 97.7.

Vinga nois.... gracies...

Adeuuuu. Ramon
http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514

Re: Un cantant al nostre forum????? fa 19 anys 3 setmanes #16001

Ostres Ramón a veure si resulta que pots viure de la música.Per descomptat que votarem pel vostre tema.A veure si hi ha sort.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Un cantant al nostre forum????? fa 19 anys 3 setmanes #16009

Hola Jepi, molt de gust de tornar a saludar-te, ja feia dies que no hi escribia cap post (falta de temps i motivació). Malgrat semblin molts, realment son pocs els que hi viuen bé de la música, jo mateix vaig estar mig-mal-visquen, cuan feia "bolos" amb orquestres, tot convinant amb altres treballs durant l'hivern, però a l'estiu ja era un "noparar", recordo inclós haver anat al teu poble a tocar, i a pobles del voltant, (Sanpedor, Sant Joan de Vilatorrada, al Sielu de Manresa), i a Navarcles al menys un parell de vegades per la festa major, peró ja parlem dels anys 1988 o 1990, no recordo bé... pasan els anys.. al 2003, ja cansat dels escenaris, (el primer "bolo" el vaig fer al 1978) i, entre altres motius, vaig deixar la música de ball per dedicarme a fer la meva música, que es on realment estic motivat i estic a gust. Que algun dia els meus temes els coneixi la gent??, nose, pot ser sí, al meu amic Miguel Angel Rodriguez, a tingut aquesta sort (el sevilla), pero no hi penso gaire, i tampoc m'amonina, de fet, cuan ja es toquen els quaranta un ja no pensa en menjarse el món, em de vigilar que el mon no ens mengi a nosaltres. Les inquietuts son diferents, el modus de vida ja no té res a veure i malgrat no poder viure sense ella, la música ja no ho es tot per mí, ni tan sols el mes important, les escales de valors varien i aprecies les coses mes senzilles de la vida, ....ufff.... ja no "m'enrollo" més...

Dons si que podria penjar algun tema en format mp3 en algún lloc, peró, millor faré unes copies de tot el disc per el qui volgui, i cuan ens veiem us ho dono. (me les demaneu, sino no m'en recordo)

Reb una forta abraçada i petons per la familia.

Salut. Ramon.

Ahh.. guardeu aquest post per si algun dia soc famòs i el feu sortir al "tomate". :D
http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514

Re: Un cantant al nostre forum????? fa 19 anys 3 setmanes #16011

Hola a tots

Ramon con varem parla un día io tambe vaig fe els meus pinitos durant 8 anys am un grup, i penso que es la major esperiencia que e tingunt de la vida i de la gent, si tornes a nage es una de las cosas que segu que tornaria a fer.
Pro con mol ve dius aquesta feina no dona per mantindre a una famila si no ets a dalt de tot.

Una abraçada y felicitats per lo que disfrutes.

Espero la copia.

Una abraçada

Re: Un cantant al nostre forum????? fa 19 anys 3 setmanes #16018

Com nose cuan ens veurem, de moment us paso la adressa on he penjat algun tema. hi posaré alguns mes.

Digue-ho si que us sembla.

Salut. Ramon.

www.musicamp3.com/dentdellop

ahh i escribiu alguna nota.. que mola!!! :mrgreen:

Re: Un cantant al nostre forum????? fa 19 anys 3 setmanes #16020

Ostres Ramon quans dies sense veuret per el forum, ja pensava malament..... :(
Esta molt be, pero nomes hi ha una, no ?
referent a la nota, no se posar notes, pero m'agrada i força.

a veure si poses alguna mes, i si us plau, com es pot baixar. (l'informatic aquet, no domina gaire, gens, aquet tema) :roll:

Si la resta es d'aquet ritme, ja en va bé.

Records a la Family. hola

Re: Un cantant al nostre forum????? fa 19 anys 3 setmanes #16024

Ostres Ramon,la teva segona personalitat la tenies molt ben amagada.Si vas venir a Navarcles per aquests anys segur que ens varem creuar dalt de l'escenari o sota doncs estava ala comissió de fetes del poble i sempre estavem amb els musics o vedetttes que pasaven en aquells temps pels espectacles de Festa Major.
Et desitjem que la música,el disc i el video siguin un exit,si més no,personal,en el qual tu i la teva família en sigueu particeps.
Es trist,pero viure de l'escenari es una sort que tenen un de cada 10000 t'ho diu un de Bodas,Bautizos y comuniones.
Una abraçada.
Salutacions.

Re: Un cantant al nostre forum????? fa 19 anys 3 setmanes #16027

Ramon, com s'ha de fer per "posar nota" o descarregar-la? No me'n surto... D'altra banda, el que vam sentir a la trobada de Sant Joan era més "canyero", més tirant a heavy o rock (no hi entenc gaire). A mi, aquestes més suaus ja em van bé :D

Una abraçada molt forta a la M.José i els nens...
Mercè & Cia.

Re: Un cantant al nostre forum????? fa 19 anys 3 setmanes #16030

Està molt bé aquest tema Raboga. M'ha agradat. Felicitats!
Una salutació
Glòria
La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.

Re: Un cantant al nostre forum????? fa 19 anys 3 setmanes #16040

Eiii hola un altre vegada.... m'he menjat una mica el "coco" i he preparat un mix amb unes poques cançons, només perque escolte-ho la varietat de música que portem.

Merçe, per possar nota nose, pero crec que t'has de registrate i una vegada entris al blog, escriure com amics....

www.musicamp3.com/dentdellop
aquesta seria la ruta correcta, al final de la pàgina cliques per poguer escriure.

Josep, que tal??, si que feia dies si que no escribia. Ja en parlarem...

Veig que no es poden descarregar els temes, si el Webmaster em diu com, puc possar-los aqui directament i els descarrege-ho amb format mp3

He possat els temes a la vostra disposició en un altre pagina que es pot descarregar:
www.promocioname.net/detalles_artista.php?id_artista=1100

Una abraçada a tothom... ah Jepi... amb mí nose si vas estar... pero amb les vedettes.... nose nose..

:twisted: :twisted:

Re: Un cantant al nostre forum????? fa 19 anys 3 setmanes #16046

Cuando, en Vilanova, conocimos a Ramón, alguien cuyo nombre omito dijo "ese, el que se parece a John Lennon".... pues no había por qué tomárselo tan al pie de la letra, hombre, a ver si te vas a hacer el rey de los top y, entonces, ¿dónde quedará lo del turismo de baja calidad?....
El tema, muy chulo.

Re: Un cantant al nostre forum????? fa 19 anys 3 setmanes #16047

Ei, Ramon, no sé si als teus companys de dentdellop se'ls fa tan curiós veure't en autocaravana, com a mi se'm fa descobrir-te la faceta de cantant.

El mix és molt bo.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: Un cantant al nostre forum????? fa 19 anys 3 setmanes #16051

Eiiii Eva... gracies per les teves paraules, i per la teva anotació al blog, m'ha fet molta il.lusio veure't. Al meus companys de grup sempre els hi estic explicant les coses que faig acompanyat d'un mun d'amics al voltant de les autos i les caravanes, la veritat, es que m'en orgulleix molt tindre amics com vosaltres.

Quincho... ese al que su nombre omites, puede ser cualquiera, ahora quizás ya no tanto, pero hace unos años atrás mi parecido con Lennon era mayor, y era raro el dia que nadie me lo dijera, "de fet", creo que si John hubiese llegado a mi edad, se parecería a mi. (ufff...que sacrilegio acabo de decir). Quincho, hace tiempo que no nos vemos, tengo ganas ya de charlar contigo, te haces caro de ver.... Un abrazo.

Gracies per Gloria, m'agrada que us agradi.

La música la faig per compartirla, no per guanyar ni diners, ni fama, ni res de tot aixó, de que serviria composar temes si no els escolta ningú?, totes les meves cançons tenen una experiencia, un misstge, una vivencia, si teniu oportunitat d'escoltar el disc sencer us donare-ho que no es només música, per aixo tant ho faig en català com castellà inclós temes amb els dos idiomes, el que m'importa, es que la gent m'entengui.

Vinga nois.. fins després.
Salut . Ramon.

Re: Un cantant al nostre forum????? fa 19 anys 3 setmanes #16052

Hola de nou.
ja tinc el mix. Molt variat i força "engantxos". brindem
Vaig amb la moto, cantant el Sense tu.

Anims Ramon. Ja marxo de vacances, ens parlem a la tornada de les mateixes. :mrgreen: :mrgreen:

Adeu

Re: Un cantant al nostre forum????? fa 19 anys 3 setmanes #16053

Ostres, bones vacances a tots :roll:

Re: Un cantant al nostre forum????? fa 19 anys 3 setmanes #16054

Com que ja marxes de vacances???.... que vol dir aixo???

jejjeje.... vinga noi.... pasa-ho molt bé....

Salut.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Cercle Polar Àrtic, 2010 +

L'estiu 2010 va ser per nosaltres l'any del VIATGE. Volíem travessar la línia imaginària que delimita el Cercle Polar àrtic i endinsar-nos en la terra de la llum infinita, la Llegir més
  • Albi i retalls de l'Aveyron +

Teníamos 3 destinos claros para este viaje: Albi, Millau y Roquefort. Salimos el viernes por la tarde, sin mucha prisa, del parking sobre las 6.30. Encontramos bastante retención, lo que Llegir més
  • Sortida als estanys de la Pera, a la Cerdanya +

Aquest és el relat rebut d'en Jofranc sobre la seva sortida als estanys de la Pera, al passat mes de Juny 2011 i romandrà a l'apartat de Sortides amb les Llegir més
  • Les illes Highlands d'Escòcia +

No tardamos en ver los famosos acantilados blancos de Dover (es nuestra primera vez, la anterior viajamos por el Eurotunnel de noche). Su brillo casi deslumbra. No parecía posible, pero Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12