|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bona tarda,
he descobert un programa de la pàgina web de www.nostranau.net, que es diu Stellarium. Simula un planetari virtual, on hi podeu visualitzar totes les estrelles i constel.lacions. Està molt bé perquè et permet fer viatges virtuals a diferents llocs del món i veure com seria el cel en el precís moment. Podeu accelerar el temps i veure el cel a l´any 2040 o traslladar-te al passat i veure quin cel va veure Jesus :mrgreen: Podeu simular eclipsis i també llágrimes de Sant Llorenç.¨ Pels que tingueu fills en edat escolar d´ESO, altament recomanable... En aquesta pàgina hi ha l´accés a un altre simulador molt maco també, el Celestia. Ja em direu quelcom i si coneixeu algun altre programa. Salutacions Viatjarem més que el nan d´Amelie...!
(F.A.N.J. - Front d´Alliberament dels Nans de Jardí) |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Disculpeu, us poso l´enllaç directe, encara que està la pàgina en anglès, es pot baixar molt fàciment clikant a l' icona de l' esquerra
www.stellarium.org/ Salutacions, David Viatjarem més que el nan d´Amelie...!
(F.A.N.J. - Front d´Alliberament dels Nans de Jardí) |
|
|
L'he mirat una mica i m'ha encantat, segur que al Ferran (te nou anys i és el viatger espaial de casa) li agradarà molt, ja t'ho faré saber.
Gracies Josefina |
|
|
doncs a mi no m'ha funcionat, desprès d'instal·lar-lo es quedava clavat.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|