|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Resulta que poso les fotos de les vacances correlativament ex: a1, a2, a3 etc... en una carpeta de "mis imagenes", però quan obro el programa de hoffman per fer un llibre les fotos i clico a la carpeta de mis imagenes dins de hoffman es desordenen, encanvi a la carpeta de mis imagenes normal fora del programa segueixen ordenades 8O
Algú sap el que haig de fer perquè em sortin ordenades al obrir aquest programa de Hoffman :roll: ??? Moltisimes gràcies! Mª José :mrgreen: |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Prova de fer click amb el botó dret sobre les imatges i mira si et surt alguna opció d'ordenar-les per nom.
A casa tinc Linux i per tant no tinc el Hoffman, però si vaig a casa dels meus sogres li faré una ullada, que ells si que el tenen. Atentament, Jordi |
|
|
Hem sap greu Mª José ,pero no en tinc ni idea.
Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
MOltisimes gràcies a tots dos :mrgreen: !
Mª José |
|
|
Al fotoprix hi ha dos maneres de fer-ho: amb automàtic i amb manual.
Amb la primera forma el programa posa les fotos com el vol... a la segona trias tu la distribució, no sé i serà el cas... Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Jo també ho he provat i també hem passa. He ordenat les fotos per número i per data, i quan les carrego al Hoffman no em respecta l'ordre.
Seguirem fent experiments... |
|
|
Bones, jo no sabia l´existència d´aquest programa però d´entrada quan he carregat les fotos per fer la prova, quan decideixes fer el projecte, et presenta un llistat de passos, en el primer diu 1 - Seleccionar el orden al pie de esta pantalla. En general es recomendable hacerlo por fecha.
D´entrada, el programa per defecte selecciona les fotos per data, per tant, potser aquí tens el problema. Només es tractaria de seleccionar el botó per nombre i ja está. També té a ver/visor de fotografias la posibilitat d´ordenar les fotos com vulguis Suposo, que el que voleu és això. D' entrada quan he fet la prova, hi ha una opció que et permet genera l´album directament però he observat que també pots anar fent-lo tu arrossegant les fots i col.locant-les allà on tu vulguis que vagi. Espero haver pogut ajudar. Salutacions, David Viatjarem més que el nan d´Amelie...!
(F.A.N.J. - Front d´Alliberament dels Nans de Jardí) |
|
|
Hola ciuatanejo!!
He probat totes les possibilitats que m' ofereix el programa i el botó dret del ratoli.. ordenar per data, per tamany , etc, etc. pero ni aixi. Fa molt poc he fet un llibre per el aniversari de la meva mare amb fotos del any de la picor .. totes escanejades, unes 200 en total. Al obrir la carpeta de mis imagenes dins el programa de Hoffman em sortien ordenades... es molt curios...el àlbum ha sortit molt bé i me'l han portat a casa. Encanvi les fotos digitals de les vacances que he ordenat jo de tres càmeres diferents no s' ordenen. Hauré de trucar a Hoffman i preguntar. Gràcies a tothom per la vostra ajuda!!!!! Mª José :mrgreen: |
|
|
Hi ha un boto que posa veure, s'obre un "visor de fotografies" i pots escollir que te les ordeni com vulguis.
No obstant, si prèviament has modificat les fotos, llavors em sembla que te les odena per la data, no de creació sinó de modificació. Jo el que feia és tenir obert una altre finestra i m'anava sortint. El que per mí és un problema és com fer que una foto modificada es pugui guardar amb la data de creació sense accedir a les dades EXIF, una a una que és un pal...o usar un programa gratuït, SetFileDate que serveix per modificar les dates, de les fotos editades, però tabé és foto a foto. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Mª Jose, un petit truc es el seguent:
Jo el que faig es guardar les fotos, ja siguin les originals o una copia (normalment fem una tria de les millors) agrupades en carpetes diferents, ordenades per dates (dies del viatge) o els llocs visitats. Així després, quan anem omplint les diferents pagines de l'album resulta molt mes facil localitzar les fotos, ja que nomes haig de triar la carpeta correcta i no haig d'anar buscant entre les 1000 fotos del viatje. Epsero que et serveixi d'ajuda! :mrgreen: hthttp://blog.kampistas.com/
|
|
|
Conrad m'has donat una bona idea!
Moltíssimes gràcies a tots provarem el que m'heu dit;-) Mª José :mrgreen: |
|
|
Tiramillas, puedes descargar un programa que se llama "Picasa". Una pasada de programa que te organizará todos los archivos fotográficos de tu PC. Tiene muchas alternativas.........lo estudias un poquito y si no te gusta lo tiras. Un abrazo.
|
|
|
Pepe eres un solllllllllllll :mrgreen:
Muchisimas gracias!!!! Un besito para la famili! Mª José :mrgreen: |
|
|
Menos soles y mas trabajar los programas............otro abrazo para los tuyos. Seguro que te gusta el programa. Por extensión lo podéis probar todos los que no lo canozcais. Besitos.
|
|