|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Algú coneix unes polseres anti-mareig que s'en diuen Sea-band ?.
Quan anem per carreteres amb revolts només tenim dues opcions, o "dopem" al petit amb medicament anti-mareig i llavors s'adorm o patim les consequències... Cercant informació he vist que en parlàven d'aquestes polseres elàstiques que diuen que fan un efecte "acupuntor" sobre el canell. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola, Josep Maria:
Pel que vaig llegir a pàgines web d'immersionistes, els mètodes anti-mareig, de menys intrusiu a més són: - pulseres anti-mareig (basades en pressió en punts concrets d'acupuntura) - pastilles homeopàtiques (tipus Cocculine) - pastilles tipus Biodramina Nosaltres només les hem provat al vaixell, al cotxe ens oblidem que també ho tenim a mà i mai hi recorrem. El seu efecte depèn entre d'altres coses de la sensibilitat de la persona: Podeu provar si amb les pulseres en teniu prou, si no, proveu pulseres i homeopatia, i si no.... doncs com fins ara. A casa meva les pulseres i homeopatia em van arreglar bastant més a mi que a les nenes o en David. Jo crec que ho heu de provar vosaltres mateixos. De pulseres n'hi ha talla d'adult i de nen. A veure si us van bé !!! Eva 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Moltes gràcies, Eva.
He llegit també que funcionen bé les càpsules de Gengibre, però de moment provarem la polsera. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Després de fer diversos dies la prova a les polseretes aquestes, puc dir que, o fan efecte "placebo" o funcionen d'alló més bé.
Avui mateix, després de dinar hem baixat per la Collada de Toses sense inmutar-nos, cosa inpensable fa uns mesos.. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Caram, doncs sense voler esbrinar si és placebo o acupuntura, enhorabona !!!
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Eva i nouespai, on les compreu aquestes pulseres? Jo me l'hauria de posar cada dia perquè tinc un problema de vertígen i si me'l soluciona ni que sigui per suggestió, seré feliç
Una salutació Glòria La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
|
|
|
Glòria, jo les vaig trobar a una farmàcia, concretament a Barcelona, al xamfrà entre Ronda Sant Pere i Pau Clarís.
També en podries trobar a les botigues d'accessoris de nàutica. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Jo les vaig demanar a la meva farmàcia habitual, i me les van fer portar al cap d'uns dies.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Gràcies a tots dos! ho preguntaré a la meva farmàcia habitual.
La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
|
|