|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
el otro dia en el trabajo, este mes tenemos muy poco trabajo y nos pasamos el dia hablando, pues eso, que hablabamos del supuesto de volver a la peseta el susto que nos dariamos por la subida tan brutal de precios que nos han metido.
hoy me encuentro con este blog, que no tiene desperdicio. nespral.blogspot.com/2008/01/un-dia-en-pesetas.html |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Ja podrian subir los sueldos ese 22 %, por lo menos podriamos contrarrestar un poco la tomadura de pelo con las subiditas del euro.
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo
|
|
|
Aiiiiiiiii l'Euro, l'Euro....... quantes vegades he sentit dir a molta gent: anyoro la pesseta. :-|
De fet, ens van vendre la moto a tots plegats de que aniria molt bé una moneda única per tot Europa, amb l'avantatge (entre d'altres) de que no tindriem que cambiar de divisa cada vegada que creuéssim una frontera...... i la veritat, el dia a dia ha demostrat que per la major part de la nostre societat, aquests avantatges tan grans que pregonaven han estat una enrredada com un temple, exeptuan als quatre que per feina, tenen que viatjar molt. En definitiva..... semos europeos!!!, així va tot :roll: Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|