• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Problemes amb el Messenger fa 12 anys 8 mesos #25334

Hola companys,

Us volia demanar si darrerament teniu problemes de conexió amb el messenger, doncs porto com tres o quatre dies quasi bé sense poguer-me conectar. :cry:
Al començar la sessió, em dona el codi d'error 80048820 i l'error extés 80048439.
Voldria pensar que "és d'ells", (com quan ens fallava abans la tele i deiem: és d'ells :mrgreen: ) i que no sigui jo el que tinc un problema de configuració o conexió amb el messenger. :roll:

Vinga doncs, resto a l'espera que em digueu alguna cosa.
Gràcies.

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Problemes amb el Messenger fa 12 anys 8 mesos #25335

Sí, CiM, sembla ser que és un problema que es dona a tota Catalunya.

Una companya de jaen no en tè i una amiga que tec Mac i per tant va servir un alatre msn tampoc.

Peò la resta d' amics sí que estem sense Messenger ni podem entrar en el correu.

Re: Problemes amb el Messenger fa 12 anys 8 mesos #25337

Doncs a mi tampoc em funciona (el messenger, eh), veig que es un problema general, jo també pensava que fos un error del meu ordinador.

Re: Problemes amb el Messenger fa 12 anys 8 mesos #25338

Jo vaig intentar obrir-lo ahir i tampoc vaig poder. Em donava error i pensant que era cosa meva, vaig tancar l'ordinador i demà serà un altre dia, o a otra cosa mariposa, je je.

Bé, això, que tampoc em funciona (l'ordinador Piti, també parlo de l'ordinador) :D

Noticia d'avui a La Vanguardia fa 12 anys 8 mesos #25339

Re: Problemes amb el Messenger fa 12 anys 8 mesos #25344

Des de dimarts, que hi va haver un problema general del Hotmail, que la cosa no funciona prou bé.

http://www.lavanguardia.es/lv24h/20080227/53440465116.html

En aquests moments, els usuaris de telefònica, però també alguns altres, segueixen sense correu hotmail ni messenger.
De totes maneres, hi ha moments que sí que es pot accedir al correu.

CIM!!!: Si tens "mono" de messenger, tinc algun "truquillo" per entrar-hi, però això es paga!!!

Re: Problemes amb el Messenger fa 12 anys 8 mesos #25348

Gràcies per les respostes, ara ja em quedo més tranquil. :roll:

Acabo de probar-ho ara i m'ha funcionat!!!! :-)) dance

Ui, ui, ui.... us veig una mica.... no sé com dir-ho.... acalorats? :mrgreen:

Mireia!!!! que m'estas fen, proposicions deshonestes? =)) home, tan com tenir mono no...., el problema es que fins ara, tampoc podia obrir el correu, que això ja és més fotut ;-)

A veure si ara és manté correctament, sinó, ja recorrarem als teus "serveis" jijijiji :mrgreen:

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: Problemes amb el Messenger fa 12 anys 8 mesos #25349

Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo

Re: Problemes amb el Messenger fa 12 anys 8 mesos #25363

Hola Cim,
ara, a les 23:07 de divendres he pogut tornar a veure el meu correu.
Gracies a Deu nostre senyor, l'atac massiu a Microsoft s'ha pogut contrarrestar.
Ens veiem
Francesc.

Re: Problemes amb el Messenger fa 12 anys 8 mesos #25370

... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

Toti en 5 dies (10.12), Labrit en 7 dies (12.12), Ficus en 14 dies (19.12), Kabretes en 19 dies (24.12), Carles.cat en 22 dies (27.12), MARGA en 24 dies (29.12)

Alguns viatges

• Gran Bretanya +

A pocs dies de començar les vacances la incertesa ens angoixa. No viatjarem a un país exòtic, ni tant sols llunyà, però sí a un país diferent. Un país on Llegir més
  • Ruta per Alemanya +

...Un país amb infinitat de palaus, esglésies, llacs, muntanyes, art i arquitectura, glorioses poblacions medievals que contrasten amb Berlín, una de les ciutats més avantguardistes d'Europa. Un país que ha Llegir més
  • Itàlia 2007 en caravana +

Relat del viatge al nord d’Itàlia l’estiu del 2007 amb caravana i dues criatures (un nen de tres anys i una nena d’any i mig). El plantejament ha estat realitzar Llegir més
  • Itàlia i els seus Alps +

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge a Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria sobre aquest Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.