• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

algú ens pot recomanar un restaurant? fa 18 anys 3 mesos #26754

Hola gent!

Doncs això necessitem un restaurant per portar una colla d'amics a dinar, si pot ser del club de les 3 B millors (bueno, bonito,barato) :mrgreen:
Pels voltans de Banyoles. Em vaig oferir a encarregar-me jo i resulta que el que conec no te taules per aquestes dades (6-07-08) crisis?? 8O
Gràcies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: algú ens pot recomanar un restaurant? fa 18 anys 3 mesos #26773

Mari sento no poder-te ajudar, però amb el teu permís aprofitaré el fil ja que nosaltres en busquem un per Sabadell o Terrassa de categoria 2B+ (bueno, bonito, precio indiferente). És per un tema de feina, el gerent un dels tècnics han de portar a dinar a uns clients mooooooooooooooolt importants.

Moltes gràcies a tots.

Re: algú ens pot recomanar un restaurant? fa 18 anys 3 mesos #26781

Jordi, jo mes aviat en conec de les 3 B :mrgreen:
a mi m'agrada molt un que està a la mateixa rambla de Sabadell (molt a prop de la meva feina) que és diu Restaurant de la Rambla. Jo a la meva empresa treballo amb proveïdors i sempre que venen per fer reunions o el que sigui i s'han de quedar a dinar a Sabadell els hi recomano i de moment a tots els hi ha agradat, no se si estaria a l'alçada del que demanes Tlef. 937271254
Un altre és a la carreta de Polinyà anant a Palau Solità i Plegamans, és diu Can Burges 938644095.
D'altres :
Restaurant Viena (tot un clàssic a Sabadell) no Frankfurt. 937259715
Restaurant Pa amb Tomàquet 937252759

Si necessites mes informació ,demana

Re: algú ens pot recomanar un restaurant? fa 18 anys 3 mesos #26784

Mari:
Si te vale en Les Presses (no es muy cerca de Banyoles, pero no se me ocurre cosa mejor....), L'Oliba.
Es muy bueno y bonito. Lo de barato es opinable.... según si te gustó o no la comida.....
También hay Can Fessol, en Santa Pau, y Can Xel (cerca de la Fageda), que años ha eran buenos y bonitos. Ahora no sé si lo siguen siendo; si, en cambio, que la baratura pasó a la historia al ponerse de moda la Garrotxa.
Había uno muy bueno en Oix, cuyo nombre no recuerdo, lástima.

Muy útil no es, pero al menos te subo el hilo, a ver si alguien tiene más idea.

Re: algú ens pot recomanar un restaurant? fa 18 anys 3 mesos #26788

Jordi, jo et puc recomanar un restaurant que va obrir una companya de la feina, és a Rubí, jo encara no he anat, però companyes que sí ho han fet diuen que està molt bé. Tenen un saló que es pot reservar.
Et poso l´adreça .
El racó de la sidra.
Ctra de terrassa 106, 93.697.91.51
www.elracodelasidra.com

Com veus pel nom, és de caracter asturià, la carn i la sidra la porten del nord.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: algú ens pot recomanar un restaurant? fa 18 anys 3 mesos #26789

Gracies per les respostes, ara els hi passo al gerent.

Re: algú ens pot recomanar un restaurant? fa 18 anys 3 mesos #26790

Bitxitos,

Si del que es tracta és de quedar bé, i deixem de banda el preu, a Sabadell teniu el Forrellat. I si es tracta de peix i marisc, teniu la Marisqueria Loremar.
Ja t'ho dic, tenen 2B i 1C (bueno, bonito, caro)

Ai un altre, el Can Feu, piquen una mica però està molt bé.

Aquests estan bé si ha de pagar un altre :mrgreen:

Re: algú ens pot recomanar un restaurant? fa 18 anys 3 mesos #26799

Bitxitos,

Jo et puc recomanar un, que he sentit parlar i diuen que està molt bé, es diu El Bulli i està a Roses, el que pasa es que has de demanar taula amb dos o tres anys d'anticipació.... =)) =)) =))

www.elperiodico.com/default.asp?idpublicacio_PK=46&idiom...amp;idseccio_PK=1026
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo

Re: algú ens pot recomanar un restaurant? fa 18 anys 3 mesos #26813

a Castellfullit de la Roca agafes la carretera que va cap a Oix i a un parells de kms hi ha "Can Bundancia" especialitat en carns a la brassa i cargols, es un restaurant cassolà, temps enrrera ho feien molt be tant la teca com el preu.

No queda gaire aprop de Banyoles pero es el lloc que conec que s'hi acosta mes.

A la Vall de Bianya l'hostal nou tambe ho fan be pero es mes petit i potser una colla gran no hi cabriu.

Salut

Re: algú ens pot recomanar un restaurant? fa 18 anys 3 mesos #26821

Bitxitos,

Jo et puc recomanar un, que he sentit parlar i diuen que està molt bé, es diu El Bulli i està a Roses, el que pasa es que has de demanar taula amb dos o tres anys d'anticipació.... =)) =)) =))

www.elperiodico.com/default.asp?idpublicacio_PK=46&idiom...amp;idseccio_PK=1026

Lince, si vull que em cuini en Ferran Adrià el truco i ve a casa meva, i així no haig d'agafar el cotxe.

Re: algú ens pot recomanar un restaurant? fa 18 anys 3 mesos #26858

Ostres Bitxitos, dons no ho habia pensat mai tot i que es cosi meu (pro cosi de veritat).

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Cap d'any a Lisboa +

Aquest és el relat rebut de Finale sobre el seu viatge en autocaravana per Portugal, durant el Nadal del 2010. La guia Lonely Planet de Portugal defineix Lisboa com una Llegir més
  • Eslovènia, país petit de color verd +

Després de caminar uns 200 metres per camins exteriors, arribem a l’entrada de la cova que és un forat artificial. El recorregut és a peu. Arribem a la sala del Llegir més
  • Dinamarca +

Dinamarca, el nostre objectiu per aquest estiu 2009, és el més petit dels països escandinaus. Format per moltes illes, les més importants Sjaelland i Fyn, i per la península de Llegir més
  • El Ripollès +

Després del parèntesi de la temporada estival, el Trio Marcelino torna a posar-se en marxa. Aquest cop no ha faltat cap dels seus integrants: Cala (Cala, Sílvia, Ona i Pau), Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12