|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
De vegades m'arriben correus electrònic diversos vostres en els que veig les adreces de totes les persones a qui els hi heu enviat.
Penseu que mentre enviem un correu hi han robots rastrejadors d'adreces que són capaços de captar-les per enviar, després correu escombraries. Això es pot evitar si com destinatari del correu us poseu a vosaltres mateixos, i AL MATEIX TEMPS POSEU ON DIU CCO ( con copia oculta, si ho teniu en castellà ) totes les altres adreces. Si no veieu CCO, cliqueu CC (con còpia ) i s'obrirà la finestra on està. Amb aquest sistema senzill, evitem donar vitamines als cercadors.... Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Gràcies webmestre, cada dia s'aprenen coses noves !!!
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Gràcies per l'informació que sempre serà benvinguda.
Ara una pregunta, per si algú em la sap respondre. Quan en un correu multi-destinatari veiem tota la corrua de noms a qui han dirigit el missatge, però no hi veiem les seues adreces electròniques, açò vol dir que el lliurador ha utilitzat la còpia oculta, o ,tot i així , els robots cercadors poden en traure-les d'aquí, les adreces? Gràcies de bestreta. VERGONYA, CAVALLERS, VERGONYA
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per webmestre.
|
|
Fes la prova d'enviar-te un missatge amb còpia oculta i veuràs com ningú veu el compte de ningú, i els robots, tampoc.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per webmestre.
|
|
Aquest dies continuen corrent correus electrònics amb les vostres adreces visibles. No és bo per ningú. Mireu d'usar el CCO, no costa res.
Relacionat indirectament amb això, encara que no ens ha afectat, al menys de moment, us copio un missatge llegit a ACPasion on sembla que sí tenen el problema. Llegiu amb atenció per si de cas... ... Algunos usuarios nos han informado que están recibiendo mensajes privados en inglés de otros usuarios del foro, con enlaces que llevan a códigos maliciosos (troyanos). Sobre todo si recibís algún MP en inglés, borrarlo directamente sin abrirlo, para evitar infectar vuestro ordenador y ayudar a que no se siga propagando. Aquí os dejo el artículo publicado en el foro de ForoSpyware: Mespam troyano que infecta Web 2.0 con LSP Los virus se adaptan a la Web 2.0. Es la conclusión a la que se llega tras ver el comportamiento de Trojan.Mespam, un troyano que se instala en nuestro ordenador y aprovecha el envío de contenido a Internet para adjuntarse él mismo. De este modo intenta expandirse el máximo posible utilizando tres métodos distintos: mensajería instantánea, webmail y foros. Por mensajería instantánea aprovecha conversaciones que tengamos abiertas en AOL Instant Messenger, Google Talk o Yahoo! Messenger para enviar un enlace a nuestros contactos, de forma que parezca parte de la conversación y el receptor confíe más en el contenido y lo abra. Por webmail añade una linea a nuestros correos indicando que miremos una cierta dirección. Es capaz de adjuntarse en correos enviados a través de AOL, Gmail, Hotmail, Yahoo y varios proveedores más. De modo parecido, también añade una de esas lineas cuando estamos enviando un mensaje a un foro basado en vBulletin o en phpBB. Para hacer todo esto, el troyano se instala como un LSP, una librería que es capaz de monitorizar y modificar el tráfico TCP/IP que entra y sale de nuestro ordenador. Así, el usuario infectado no se dará cuenta hasta que sea demasiado tarde, ya que desde su punto de vista el mensaje al ser enviado es totalmente normal. No sería de extrañar que pronto aparezcan otros especímenes que utilicen técnicas similares para enviarse a servicios sociales, como pueden ser Meneame, Digg o del.icio.us. Por suerte, en esta ocasión el troyano no realiza acciones malignas, pero la próxima vez ya podría venir con ellas. www.forospyware.com/t76681.html Esperem que anem un pas endavant dels virus i porqueries similars. Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
|
no fa pas molts dies vam rebre un missatge, d'una persona coneguda la vaig trucar i hem va dir que era un virus qu'ella no havia enveat res, i aquesta setmana pasada, doncs vaig rebre un correu de la meva germana que estaba escrit amb anglès, ja mab va fer malla espina i el vaig eliminar sense saber que deia.
Val més anar en compte Salut |
|