• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Algú té la chefomatic? fa 18 anys 1 mes #29192

Avui estic preguntona i sola a l'oficina ;-) per tant aprofito per escriure.
En algun altre foro he llegit que molts campistes utilitzen aquestes cassoles per cuinar, algú de vosaltres la té?
:mrgreen: :mrgreen: Es que el meu sant es a final de mes i igual me la regalo pero he mirat per internet i com sempre n'hi ha de barates i de molt cares.....
En fi a veure si hem dieu alguna cosa.

Un saludo
Marta & cia.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Algú té la chefomatic? fa 18 anys 1 mes #29205

• Carlus
  • Visitant
  • Visitant
Suposo que et refereixes a les elèctriques, pan-pizza.
Si és així, jo t'ho recomano. Em va costar uns 15 € i aquest cap de setmana varem fer unes mongetes amb butifarra, y una pizza.
Serveix tant per fer la pizza, com per fregir les botifarres. Jo he parlat amb d'altra gent i fan finsitot arros.

Re: Algú té la chefomatic? fa 18 anys 1 mes #29229

No les que vull dir jo, son les olles elèctriques que es poden programar, son les que diuen que cuinent soles, els hi poses els ingredients les programes per l'hora de dinar i ja està.
El preu es bastant més car, les més barates ronden els 100 euros i poden arrivar fins als 700 o més.
Gracies
Marta & cia.

Re: Algú té la chefomatic? fa 18 anys 1 mes #29231

Hola Marta, aquesta per la que tú demanes informació no la coneixo però jo tinc la Thermomix i t'asseguro que va sùper bé, hi ha gent de la colla de Totcàmping que a probat coses cuinades amb la Thermomix i queden maravellats el preu no te'l puc dir doncs jo fa 4 anys que la tinc però per internet pots trobar informació si vols saber més coses no dubtis a preguntar-me, fins aviat.

Dolors :g)
El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura .

Re: Algú té la chefomatic? fa 18 anys 1 mes #29233

Hola Marta, aquesta per la que tú demanes informació no la coneixo però jo tinc la Thermomix i t'asseguro que va sùper bé, hi ha gent de la colla de Totcàmping que a probat coses cuinades amb la Thermomix i queden maravellats el preu no te'l puc dir doncs jo fa 4 anys que la tinc però per internet pots trobar informació si vols saber més coses no dubtis a preguntar-me, fins aviat.

Dolors :g)

Doy fe de lo buenísimos que están los pasteles y no se qué de brócoli que probè, uhmmmm.

Eso sí, el precio ronda los 1000 €, ya estuve buscando y lo descarté.

Re: Algú té la chefomatic? fa 18 anys 1 mes #29234

Per aixó busco informació sobre les "barates" perque per aquest preu hem compro el toldo Fiamma :mrgreen:
Un saludo
Marta & cia.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Portugal +

...El Castell dos Moros és un antic castell situat damunt l’escarpat del poble amb un panorama des d'on, si no fos per la calitja, veuríem el mar. Tornem altre cop Llegir més
  • Sierra de la Demanda +

Destí: Sierra de la Demanda Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Alcalà de Henares +

Destí: Alcalá de Henares Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Pels llacs del Nord d'Itàlia +

...Visitem un del jardins més bells del nord d’Itàlia. Giardinio Melzi, una propietat de principis del segle IXX, amb preciosos jardins i arbres monumentals a vora mateixa del llac i Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12