• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

FER EL PA A CASA fa 19 anys 11 mesos #2927

Doncs això que fart de la baixa qualitat del pa i de no voler resignar-me menjar goma o pa sec a preus desorbitats toquetejats amb la mateixa ma que cobra els diners o ves a saber que toca o furga, o amb olor de benzina quan t´has oblidat de comprar-lo o vols pa calent els dies festius. Ens hem decidit a comprat una panificadora i estic aprenent a la meva edat l´ofici de forner, de moment a casa m´han donat el contracte en pràctiques per una ETT i diuen que mes endavant ja veuran je je.
El cert es que surt prou be, bo i gustós a banda de l´olor a pa acabat de fer que omple la casa i saber el que menges i sense additius estranys.
El tema es si i ha algú mes que es dediqui a aquesta faceta gastronòmica, per intercanviar experiències o dubtes, on trobar bona farina etc. La meva especialitat es el pa integral amb llavors de cereals i pipes de gira-sol i carbassa que queda prou be i molt gustós encara que he de resoldre una mica la cohesió de la molla doncs es trenca mes que amb el pa comercial.
Espero impaciente su amable y sabia respuesta Sra. Francis
SABER QUE SE SAP EL QUE SE SAP I QUE NO SE SAP EL QUE NO SE SAP; HEUS ACÍ EL VERITABLE SABER.
Confuci.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: FER EL PA A CASA fa 19 anys 11 mesos #2929

Senyor Druida Francis =)) ..
Jo de pa no ens se fer... i mai a la vida m´hjo he plantejat...però íi li puc dir.. que soc una agran amant d´ell... de tots colors i,farçits i cuberts del que sigui...
Aixi que... si li fa falta una " catadora" =)) aqui estic jo i la meva Paula.... que també li encanta ;-)
Quan era joveneta... mentre estudiava... per ajudar als meus pares... anava a treballar a un forn de pa del meu barri els disabtes i quan no hi havia clase...tindria uns 17 anys i recordo la olor dels coves de pa calent que arribaven a primera hora del mati.. sobre les 7 o un quart de buit del mati...... agafava una barra de quart normal..l´obria pel mitg i solsament hi posava oli!!!! Era un plaer!!!!!!!!!!! pa calent amb oli d´oliva!!!Deu meu!!! Un gran plaer pel meu paladar!!!!!
Em vaig aficionar al pa ;-) suposo que per això... ara semblo un pa de pages =)) :-| dance
=))

Espero que la nova aventura de forner li vagi de meravella!!

Mª josé

Re: FER EL PA A CASA fa 19 anys 10 mesos #3175

Aquest sabor i aquets olor es la que vull i que he retrobat gràcies a fer el pa a casa Tiramillas, dance cada vegada estic mes convençut de que hem de tornar a fer-nos les coses si volem gaudir de coses autèntiques. El problema es disposar del temps suficient per fer-nos autosuficients, jo ja ho intento tot el que puc doncs a casa tinc un hortet que ens dona tomàquets per tot l’any i verdures per l’estiu a banda de les gallinetes que fan uns ous que no tenen res a veure amb els del super 8O . Però la gratificació mes gran es que vaig fent escola doncs el meu net de 4 anys està emocionadíssim amb el pa i espera amb candeletes per ajudar-me a fer-lo
SABER QUE SE SAP EL QUE SE SAP I QUE NO SE SAP EL QUE NO SE SAP; HEUS ACÍ EL VERITABLE SABER.
Confuci.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Pirineus +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Descobrint la ruta dels càtars +

A plom sobre el penya-segat i amb una vertiginosa verticalitat es van alçar dues sòlides muralles reforçades per unes torres obertes cap a les gorges. Al llarg corre un camí Llegir més
  • El Ripollès +

Després del parèntesi de la temporada estival, el Trio Marcelino torna a posar-se en marxa. Aquest cop no ha faltat cap dels seus integrants: Cala (Cala, Sílvia, Ona i Pau), Llegir més
  • Les gorges del Segre +

La nostra sortida va ser d'un dia i mig, ja que la Francesca els diumenges treballa. Bé, després de dinar, rentar els plats i endreçar una mica la cuina vam Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12