|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola companys, amb permís d'en webmaster, em faré una mica de publicitat, que la promoció sempre va bé. El proper dissabte dia 4 d'octubre, (d'aqui no res), amb el meu grup farem una actuació a La Florida, Sta.Perpetua, per tots els que volguin vindre, ja ho saben, estarem dos conjuntets, el companys de Karnabal, i cap al vespre, nosaltres, calculo que començarem sobre les 7 o quarts de 8. Si el temps ho permet ho farem al carrer, concretament al carrer disset, hi haurà servei de bar i us trovare-ho amb molts companys i amics.
Si voleu recordar-nos en directe: i si voleu escoltar o baixar algun tema nostre: boladeras.diinoweb.com/files/Mi%20M%FAsica/disco%20dentdellop%202008/ Una abraçada i fins aviat. Ramon. http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per raboga.
|
|
Tomo nota, ara miraré com tinc l'agenda i si podem fer una visita.
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
En un principi sortirem amb l' auto, però si hi haguès canvi de plans ho tindrè en compte. Cada dia em sorprenc més, ets polifacètic...
|
|
|
Estic alucinant,Ramon a veure si fas un concert en alguna acampada.ENS VEIEM.
|
|
|
Hem quedat súper alucinats, Ramon ets un crac, nosaltres aquest cap de setmana som fora però desitgem que tot vagi molt bé.
Fins aviat. El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura . |
|
|
Nosaltres no ens ho perdrem.
Fins dissabte !! 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Si no pasa res... nosaltres també hi serem!!!!!!!
Mª José |
|
|
Ramon,
No podrem anar-hi ja que és el nostre aniversari de boda i marxem, i ja ho teníem planificat. A veure si en YouTube surts i et veiem de nou. Una abraçada Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
Ramon en sap mol de greu, pro a quet cap de setmana tenim reunió familiar.
|
|
|
Ramón, Si la cama m'ho permet anirem, pero no et puc garantir ho. De totes maneres a trepitxar fort.
Records |
|
|
eiii companys, gracies a tots, pel vostre recolçament. Pels que no podeu venir, segurament penjarem mes videos al youtube i ja sabeu que us podeu descarregar els temes de la pagina web en format mp3. Ara, confiem que el temps ens acompany i poguem gaudir d'una bona tarda.
Salut. http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514
|
|
|
Nosaltres mirarem d'acostar-nos al sortir de la feina, esperem arribar a temps.
Què us sembla si sopem plegats en acabar, encara que siguin uns bocates, mentre discutim si el contractem Si en Ramon no triga massa amb els "bisos" es pot enganxar, també. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Es bona ideia, pel voltant i han bons llocs per menjar una mica. Confiem que el temps (fred i pluja) ens deixen fer la festa.
Si mes no, estic treballant amb una pagina per que la visiteu: www.dentdellop.ramonboladeras.com Gracies. Adeuuu http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514
|
|
|
www.viamichelin.es/viamichelin/esp/dyn/controller/Cartes?str...oda&x=0&y=0&ie=UTF-8
A veure si arribem a temps. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Josep Maria,
Gràcies pel mapa. Nosaltres no teniem previst venir per que hauriem d'estar en el Magma..., però l'Alba està malalta i llavors aniré amb Mar, com le fa ilusió anar amb moto, veureu avui en La Florida a Carlos + K75s. No crec que ens quedem a sopar. Fins aviat!!! Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per carlosk75.
|
|
Ramon,
Hem sap greu no hem pogut assistir. confio que toit hagi funcionat be Records |
|
|
Gracies Pep, ja s'ha acabat el tema i tot a estat perfecte. M'han acompanyat uns quants amics del foro, i he disfrutat molt, confio que a ells els hi hagi agradat la nostra musica en directe. Ja aniré avisant de properes actuacions, i aixi us podeu deixar caure.
adeuuu http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514
|
|
|
Ramon, per suposat que ens va agradar acompanyar-vos a l'actuació, i si la propera és al mateix lloc ja no ens podem perdre pel camí !!
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Va ser genial Ramón ... es una pena que aquests tipus de concerts s' hagin anat perdent...per a mi son els més autèntics!!!! gràcies a tú i la gent que pensa com voslatres fa possible que poguem disfrutar de bona música al carrer.
Ja ens diràs quan es el proper!!!!!!!!!!! La propera vegada no ens perderem!! Un petonàs per la familia! Mª José |
|