|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Però si un hotel tipus Formula1 costa al voltant de 35 euros, i a França està plé, quin serà el preu ofert per a que tots estiguin d'acord ?
Jo no li veig massa negoci per cap de les dues bandes, només si són menors, no sé, no li trobo el què. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Com es nota que aquest hivern es mes llarc i fret que els altres.
Marce nosaltres no vaiem cap video. Salut i força al canut |
|
|
Hola Jofranc,
doncs pots entrar en youtube i picar: camping-car coquin , i teòricament el primer video és aquest, veuràs que és un programa de la TV francesa. Salutacions, Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
|
Sabeu ? La meva filla ja ha fet divuit i m'ha dit que ja s'ha cansat d'aguantar la vela....
Pot ser ara serà més divertit . Espero que no vinguin els de les 7'30h! |
|
|
LaSanta ha escrit:
Moltes Felicitats, tant per la fille com per la mare !!! ... Alguns tenim uns amics que més aviat semblen enemigs !!! (serà embexa coxina ???) Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Quin fart de riure m'he fet amb aquest fil... entre LaSanta i els que no son santos.. deunidó... quina colla de sementals...
jajajaj... http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514
|
|
|
raboga ha escrit:
Ves prenent nota ... pots afegir-te al grup que fa trontollar las autocaravanes o bé al grup que els hi done patacades La decisió es teva !!! Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Fa molt de temps que aquest fil esta parat, ja heu resolt tots els problemes de .....?
Pot ser és l'estiu que s'acostuma a tenir més calor ?, per contra és més fàcil dormir amb les finestres obertes i la boca tancada ... |
|
|
Com m’agrada’t llegir aquest fil… com que som nous amb aquest mon ( be 1 any d’experiència amb cv crec que ja una mica menys “novatos”)… i amb 2 adolescents i una cv petita, no es pot fer res de res amb ells , nosaltres pensàvem com s’ho faran la resta de caravanes i autocaravanes. Ja veig que cadascú com pot. El que si que el dia que podem marxar sols sense nens, com aquest pont de la Merçe
|
|
|
jajjaja , home un cap de setmana o un pont encare es porta bé....però els 35 dies de les vacances d´aquest any..... no t´ho pots ni imaginar
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
matrix ha escrit:
35 dies!!!! quines vacances i quina Per un altre cop, al Decathlon venen unes tendes per "gent jove" que es munten en un plis-plas... Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
XANU ha escrit:
Posa-li un bon parell de cunyes a l'auto no sigui que amb tant moviment aneu a parar a la tenda de algun cebolleta. |
|
|
Nosaltres ya no estem per aquestes coses, pro no penso fer de mainadera
|
|
|
Bé, he vist pel fil que la gent té problemes amb el moviment de caravanes i autocaravanes quan polinitza i a l’habitacle hi han més persones , a part del polinitzadors.
Jo modestament crec que tinc un remei: heu de fer-vos amb una gravació d’audio amb soroll de vent, de vent molt fort, tipus tornado. I així, quan comenci l’acció, li doneu al PLAY i ja està. Al dia següent és qüestió de comentar durant l’esmorzar, com de passada, alguna cosa del tipus: “Si que ha bufat fort la tramuntana, aquesta nit, eh?”. I a partir d’ara és qüestió de deixar que la tramuntana bufi en les vostres sortides: per la Bretanya, al Cap Nord, etc.. Perquè us penseu que Bob Dylan cantava que la resposta és dins del vent? ....l’home va ser campista. I si no em creieu, escolteu la cançó. Salutacions, Marce. Nota: primer , vull demanar perdó als fans de Bob Dylan; i segon, si algú no entenc el verb polinitzar, podeu preguntar als vostres fills.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per MarceCRN.
|
|
Pau ha escrit:
jejejeje de calor, no vam pasar. Vam a anar a Noruega. allà amb 6 € no feien res..jejej lo de la tanda... ho vaig pensar , no creguis...jejej Marce.... bona ideia lo de la música de fons...jejeje ho probarem Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per matrix.
|