• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: CONSULTA SOBRE AUTOCARAVANA NOVA

CONSULTA SOBRE AUTOCARAVANA NOVA fa 10 anys 6 mesos #34885

Bona nit a tot i totes.
Acabem d'arribar de veure l'autocaravana i hem quedat una mica dubtosos en un problema en les juntes exteriors.
Les juntes exteriors , estàn negres , com si hi hagués un "moo" i quan ho hem comentat ens han dit que això es normal a causa de la dilatació de l'estructura , però que per estètica , si volem es pot treure amb a consequència de que es treu la junta de sellat.
Algú que hi entengui ens pot dir si es un problema greu i demananem canvi de ac o es correcte que surti i vagi a més el "moo" descrit?

moltes gracies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:CONSULTA SOBRE AUTOCARAVANA NOVA fa 10 anys 6 mesos #34888

La veritat és que no sé si podré ajudar-te. A mi em sembla que l’habitual és que les juntes, si l’autocaravana és nova, estiguin netes i generalment la junta sellant acostuma a ser blanca o de colors clars . I amb el pas del temps (més que res per la brutícia, al meu cas :laugh: ) comencen a enfosquir-se.
Això que per dilatació, canviï de color és la primera vegada que ho sento. I allò de treure la junta per una qüestió estètica , d’entrada no m’agrada: a veure si per treure allò que fa lleig t’acaben debilitant la junta i per tant l’estanquitat del vehicle.
Si et sembla, pots fer una cosa: compara les teves futures juntes amb les d’altres autocaravanes del mateix fabricant, i compara. I fins tot amb les autocaravanes d’altres distribuidors de la mateixa marca. A veure si has tingut la "sort" que el material de les juntes de la teva futura autocaravana estava caducat (no és conya, aquests productes poden caducar o fer-se malbé si no es vigilen, com aquells pots de cola que tenim per casa que els tanquem malament i es fan malbé).
I en front del dubte: demana una altra autocaravana, que pel preu que costen , penso, han d’estar impòlutes, no sigui que al final acabis comprant un problema, que segurament te l’acabaran arreglant durant el període de garantia...però la ràbia que fa tenir l’autocaravana en dic sec i sense poder sortir ; a mi m’ha passat i fa molta molta molta ràbia :diablo: .
Salutacions,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re:CONSULTA SOBRE AUTOCARAVANA NOVA fa 10 anys 6 mesos #34906

Hola, suposo que vols dir las juntas entre cabina i habitacle.Si es aixi, crec que es normal, ja que les tenen a l´intemperie i son de silicona, passa igual que als banys de casa on hi ha silicona, mamparas etc.La meva reconamació es que amb un raspall de dents vell i llexiu marxa de seguida.Proba-ho, i ja diras..

Salutacions

Re:CONSULTA SOBRE AUTOCARAVANA NOVA fa 10 anys 6 mesos #34947

Hola , són les juntes de goma que hi ha als extrems de l'ac , les cantoneres exteriors.( els angles rectes )
Veig que no contesta gaire gent , per tant pot ser una cosa no gaire corrent.

Re:CONSULTA SOBRE AUTOCARAVANA NOVA fa 10 anys 6 mesos #34951

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1777
  • Gràcies rebudes: 41
El que veus és silicona que s'ha fet "vella" o és com una pasta negra toba i enganxosa ?

Jo d'aquesta darrera en vaig tenir al principi en algun raconet i quan vaig comprar l'auto em van donar la mateixa resposta que em dius ( a M3 ). Tot i que no estava del tot convençut, a força de rentar l'auto va marxar ( ja ni m'enrecordava fins que ho has dit ) i no he tingut cap problema d'estanqueitat ( té 3 anys )
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re:CONSULTA SOBRE AUTOCARAVANA NOVA fa 10 anys 6 mesos #34959

A la nostra auto quan la varem anar a veure(un model igual),les juntes eren blanques com les camisetes del "Ral Madrid":laugh: ,quan ens la van entregar era igual de blanca i en molt de temps han continuat ben blanques tot i dormir a fora el carrer,ara ja fa dos anys i comença a canviar de color.Això es com tot ,depèn del temps que faci que la tenen per allí.Nosaltres només pujar a l'auto i engegar-la va sortir alarma de motor,resulta que l'ordinador de la furgoneta esta programada que al cap d'un any de la seva fabricació s'ha de canviar l'oli, t'avisa per l'alarma i va ser això,la furgoneta ja feia un any que estava fabricada amb el seu bastidor i tu la compres per nova però ja fa un any o més que està fabricada,igual l' auto que us mireu es nova però porta molt temps a la venta i s'ha enfosquit.Es una possibilitat.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re:CONSULTA SOBRE AUTOCARAVANA NOVA fa 10 anys 6 mesos #34974

Si l'ac es de M3 i ens l'entreguen ja, la setmana que bé.
Si es com un moc negre , la silicona està bé.
Pel que em dius , podem estar tranquils, oi?
Gracies

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

Macià62 en 1 dia (19.10), manel en 5 dies (23.10), Ddolors en 12 dies (30.10), XANU en 12 dies (30.10), joan i andreu en 14 dies (01.11), vistur en 15 dies (02.11), LaSanta en 17 dies (04.11), jordimt en 25 dies (12.11), Calton en 29 dies (16.11)

Alguns viatges

• Almeria +

Diuen els entesos que els musulmans quan van veure la tranquil·la badia d’Almeria, els hi va semblar un gegantí mirall, i per això la van batejar Almería, el-mirall. I de Llegir més
  • Pels Pirineus +

...per accedir a Ordesa prescindirem de l'autobús i prendrem el camí antic que feien servir pastors i camperols: el camí de l’Abetal de Turieto, entre boscos i cascades. Gaudirem d’una Llegir més
  • Port Aventura +

Aquest cop l’indret de la sortida l’han triat els nens. A Cauterets en una d’aquelles tertúlies que ells tenen a les nits, mentre nosaltres fem el ressopó, varen decidir i Llegir més
  • Nou relat: Vercors, llac Maggiore, Como, S. Moritz, Vall de Venosta +

Seguim pel costat esquerra del llac i ens endinsem cap a la vall de Valstrona. És una carretera amb un únic carril per compartir i amb un munt de revolts Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.