|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Amb permis del Webmaster, el proper 18 d'Abril actuare a la plaça Vella de Terrassa, dis dels actes organitzats per INTERMON per obtenir fons per un camp de refugiats al Sudàn. L'entrada es gratuita
Pels que no em conexeu us adjunto un video, aixo no ho fare aixi que no val l'excusa L'actuacio si no hi ha cap cambi sera a les 17:45 records Peroneu l'error es el 18 no el 19 |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per PepiYoli.
|
|
Ens sap molt de greu però no podrem venir,no hem tingut mai l'oportunitat de veure't actuar però hem sentit que ets un gran MAG, esperem poder-te veure amb un altre ocasió i que el 19 tingueu un molt bon dia i feu una bona recaudació per aquesta gent que tant ho necessita.
Fins aviat. El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura . |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola, no se si podrem venir el 19 a Terrassa o no pero ho intentarem, per moltes raons, som de Sabadell i ens és veritablement a prop i a més a en Ferran (es el nostre fill i té 10 anys) li encanten els espectacles de magia. No ha vist encara el video, jo si i m'ha agradat molt, avui li ensenyem. Bé felicitats per la feina que fas i per oferir-la a questions com les de Intermon. A veure si ens arribem a coneixer personalment.
Josefina |
|
|
Felicitats Pepiyoli per la feina que feu per tot aquesta gent que ho necessita molt més que nosaltres.
El mon entre tots el podem millorar es questio de ganes,els uns amb la màgia i d'altres amb aportacions a entitats com intermon estem canviant el mon,no ho dubteu. Una braçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|