• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: ADSL de telefónica ¿os funciona bien?

ADSL de telefónica ¿os funciona bien? fa 10 anys 3 setmanes #37730

Tengo el ADSL de telefónica y hace casi, casi una semana que no puedo enviar e-mails, en cambio si que los recibo. He llamado a la compañía y sale un contestador diciendo que hay una avería. Como hace ya tantos días que no va, no se si es normal que tarden tanto en arreglarlo.
¿A alguno de vosotros también os pasa?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:ADSL de telefónica ¿os funciona bien? fa 10 anys 3 setmanes #37737

Hola i bona vespre!

Jo tinc l' ADSL de telefònica, l'assumpte negatiu és que habitualmente em funciona per davall de la velocitat que diuen que me'n donen. Fa temps veig telefonar-los i em contestaren que depen, moltes voltes, de si les linies estan saturades o no....!!!!! a més a més, si utilitzavem emule i d'altres pareguts, deviem d'esperar-nos mitja hora per comprovar la velocitat, perquè??? puix per que xuplen molta banda ampla o alguna cosa de semblant.
D'altra part, he estar averiguant i resulta que els cables actuals "només" permeten velocitats en funció dels ocupants, encara que tots ens ofereixen "tropeimés" megues. Unicamente el cablejat nou permet les velocitats que anuncien.

Salutaciones

Bona nit
VERGONYA, CAVALLERS, VERGONYA

Re:ADSL de telefónica ¿os funciona bien? fa 10 anys 3 setmanes #37740

A nosotros nos funciona bien, por el momento (vamos a tocar madera, por si acaso).

Re:ADSL de telefónica ¿os funciona bien? fa 10 anys 3 setmanes #37741

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1777
  • Gràcies rebudes: 41
Nosaltres tenim yacom, així que no puc respondre a Los Pacos.

Relacionat amb això, aquesta setmana em vaig queixar perquè mai m'arriba la velocitat als 10MB que tinc contractats, de fet mai he vist què passi dels 4mb.

La resposta del tècnic, després de fer un test:

No podem donar més perquè vostè està a més de 2km de la central que dóna el servei, i hi ha pèrdues pel camí...:-S: -S: -S :-S
La llei actual, que canviarà en molt breu plaç, diu que han de donar com a mínim i en tot moment un 10% del què s'ofereix. Si ofereixen 10 mb, com a mínim sempre ha de donar 1mb...:-S:-S:-S

La velocitat es pot mirar per exemple, i de forma aproximada aquí:
www.internautas.org/testvelocidad/
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re:ADSL de telefónica ¿os funciona bien? fa 10 anys 3 setmanes #37745

Gracias a todos,hemos vuelto a llamar a la compañía y
ya está solucionado.:)

Re:ADSL de telefónica ¿os funciona bien? fa 10 anys 3 setmanes #37779

Hola acobo de ver el test de velocidad y lo he hecho. Me sale Bajada 3558 Kbps,Subida 13 Kbps, Latencia 3228 ms.
Alguien me puede explicar que quieren decir estos números

Gracias

Re:ADSL de telefónica ¿os funciona bien? fa 10 anys 3 setmanes #37782

Jo tinc Orange i em surt Bajada 4503 i Subida 511.

Re:ADSL de telefónica ¿os funciona bien? fa 10 anys 2 setmanes #37846

Nosaltres tota la vida haviem sigut de Telefónica, som d'aquells que pensen que el gas amb Gas Natural, la llum amb la Fecsa i el telèfon amb Telefónica. Però també pensem que si paguem més per tenir el mateix que ens ofereixen moltes d'altres companyies és per tenir un bon servei, i una bona resposta en cas d'avaria. No ens val allò de "es una averia general" que curiosament sempre passa el cap de setmana. Després de molt barallar-nos vam decidir canviar.

Una recomanació, si no us acaba de convèncer el servei que rebeu, digueu-los que us donareu de baixa fins i tot de la línia, potser no millorarà massa però aconseguireu no pagar res alguns mesos.

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

Macià62 en 1 dia (19.10), manel en 5 dies (23.10), Ddolors en 12 dies (30.10), XANU en 12 dies (30.10), joan i andreu en 14 dies (01.11), vistur en 15 dies (02.11), LaSanta en 17 dies (04.11), jordimt en 25 dies (12.11), Calton en 29 dies (16.11)

Alguns viatges

• Cap d'any a Lisboa +

Aquest és el relat rebut de Finale sobre el seu viatge en autocaravana per Portugal, durant el Nadal del 2010. La guia Lonely Planet de Portugal defineix Lisboa com una Llegir més
  • Almeria +

Diuen els entesos que els musulmans quan van veure la tranquil·la badia d’Almeria, els hi va semblar un gegantí mirall, i per això la van batejar Almería, el-mirall. I de Llegir més
  • Escapada pel Ripollès +

El Ripollès és un bell racó del Pirineu on la muntanya, de mides raonables, comença a donar pas a valls amples i fèrtils, preàmbul de la rica plana osonenca... No Llegir més
  • Canadà: el país dels superlatius +

En aquest país tot té una grandària excepcional: Paisatges d'amplis horitzons, trens constituïts per un interminable nombre de vagons, camions enormes, rvs o vehicles d'esbarjo de dimensions molt generoses, de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.