
|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Aquestes son coses que no surten normalment als mitjans de comunicació degut a que el sector farmacèutic tremolaria pro al estar vinculada al sector sanitari i ha informació que ens arriba
Dpto. Cardiología Hospital Insular. Gran Canaria Buenos días, no comprar antigripales, tomar solo Termalgin o ibuprofeno(Dalsy para los niños) Saludos. SECRETARÍA DE SALUD LABORAL Y MEDIO AMBIENTE Urgente!!! Medicamento Suspendido DIFUNDIR URGENTE, RIESGO DE MUERTE. El Ministerio de Salud a través de la (Agencia Nacional de Vigilancia Sanitaria) suspendió la distribución, manipulación, comercialización denominada FENILPROPALAMINA. La medida fue tomada después de que, (FDA), de Estados Unidos, constató que la sustancia provocó Efectos adversos FATALES (hemorragia cerebral). Está presente en 21 medicamentos, especialmente en los anti-gripales. Los medicamentos suspendidos son los siguientes: 1) Benadryl día y noche. 2) Contac 3) Naldecón Bristol 4) Acolde 5) Rinarín Expectorante 6) Deltap 7) Desfenil 8) HCl de fenilpropalamina 9) Naldex 10) Nasaliv 11) Decongel Plus 12) Sanagripe 13) Descon 14) Descon AP 15) Descon Expectorante 16) Dimetapp 17) Dimetapp Expectorante 18) Cepacol Plus 19) Ornatrol 20) Rhinex AP 21) Contilén 22) Decidex 23) Contac 10 24) Desenfriol-D 25) Desenfriolito 26) Dimetap 27) Graneodin-D 28) XL3 A todos los que estén utilizando cualquier medicamento de esta lista, que suspendan la medicación y consulten a su médico para mayores detalles. POR FAVOR REENVÍEN Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola Gebra.
Suposo que tot aixo no sera un "bulo" com molts d'altres que es fan pasar per internet i que al final nomes serveix per tocar els pabrots De totes maneres ho pasaré als companys. Salutacions |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Com diu el títol val mes previndré que cura, jo no se si es un volo com dius bé ja n’han corregut mes d’un, pro no esta de mes pregunta al nostre metxa de confiança.
Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Si us plau, per una millor organització dels fils, quan els comenceu poseu-los al lloc on més s'adapten.
Aquest apartat com veieu és per a "coses de menjar" i tot i que els medicaments es "mengen", no és el cas. :-) Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Glub!!!!!! Tens tota la raó, no me n’ha via donat, encara no domino be el fòrum perdoooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!
Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Estàs disculpat perquè ets nou/nova, però d'altres més antics que tampoc s'hi fixen no seran perdonats i seran condemnats.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |





