|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
NO PAGAR LAS MULTAS DE ESTACIONAMIENTO...EN CATALUÑA Información
interesante: Abajo del todo de esta misma página tenéis un enlace a la página del periodico con la noticia original, así veréis que es verdad y como se hace. Esquivar una multa en Cataluña resulta relativamente sencillo, sobre todo si el motivo de la sanción es un mal estacionamiento. Sólo hay que comprobar si la señal de tráfico de prohibido aparcar, zona azul o cualquier otra está escrita exclusivamente en catalán. Si es así (cosa que ocurre en el 100% de los casos), la batalla está ganada. El único tramite a realizar es recurrir la penalización arguyendo el incumplimiento de los artículos 56 y 138 de la Ley sobre Tráfico, Circulación de Vehículos a Motor y Seguridad Vial, relativos al idioma de las señales. Ambos apartados normativos obligan a que «las indicaciones escritas de las señales de tráfico se expresen al menos en el idioma oficial del Estado» -Artículo 56-. La norma establece que esa señalización en la vía pública «figure en idioma castellano, y además, en la lengua oficial de la Comunidad Autónoma cuando la señal esté ubicada en el ámbito territorial de dicha Comunidad» -Artículo 138-. El Ayuntamiento incumple esta normativa estatal en pro de la causa lingüística y prefiere renunciar a cobrar las multas recurridas por este concepto a rotular en castellano las señales. Clicar en este enlace de abajo. www.vozbcn.com/2009/12/07/9160/ayuntamiento-barcelona-senal-trafico/ Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Bé GEBRA te raó perquè a la LSV Llei de Seguretat Vial, que es de àmbit estatal això ho especifica, i encara que això pugui provocar una abús alhora de fer servir els aparcaments incondicionalment fent cas omís a les senyals que així estiguin redactades en català, al final els perjudicats serem nosaltres, perquè si començant a estacionar en els llocs on el senyals estiguin redactats en català, alguns Ajuntaments optaran per el més fàcil per exemple on posa-hi prohibit estacionat de 9 -14 i de 16-20 s’acabarà traient l’especificació de l’horari i deixant la senyal de prohibit aparcar a seques, i això sol pasar quan les arques municipals puguin notar una davallada d’ingressos a causa de la no recaptació d’aquestes sancions i a sobre pagar una sèrie de despeses d’aquestes que corrent a càrrec de l’ajuntament.
Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
|
|
Estava escrivint quelcom semblant.
Si un infractor no paga una sanció justa qui perd és: L'Ajuntament d'aquella vila i els ciutadans que han estat molestats per la infracció. Una altre cosa és que ens encanti pagar coses. De vegades algú, fent-se el llest m'ha dit: "jo treballo en negre" i la meva resposta no li ha agradat: Doncs "de conya, home" que mentre tu no pagues els teus impostos ja els paguem entre tots... Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Jo que amb creia que feia un bé, mai aparcaria malament pensant que puc recorre la multa i menys a casa meva, he obert el fil per si ens podíem estalviar alguna multa de les i legals que ens volen encoloma, no tenia cap mes raó de ser.
Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá
|
|
|
Es que alguns son molt legals
|
|