|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
|
Bona nit a tots,
Una cosa que he trobat a faltar despres de l'estiu es el concurs de fotografia que es va fer des del foro. Que hi ha alguna de repetir-lo? Jo se que hi han bastants foreros amb fotos molt bones i que seria una manera de poder veure-les. (Aquests hauran de sortir amb 5 punts menys) |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Doncs jo també voto per que el faci, val la pena només per veure les magnífiques fotografies.
Marta & cia.
|
|
|
Aquest missatge es per en Webmestre!!
Com es pot organitzar? |
|
|
A mi també m'agradaria saber com va. En aquest cas, si es fes, les fotografies han d'ésser de les vacances d'aquest any o poden ésser d'altres anys?
Viatjarem més que el nan d´Amelie...!
(F.A.N.J. - Front d´Alliberament dels Nans de Jardí) |
|
|
Es podria tornar a organitzar un altre concurs en un futur sempre que un grup gran d'usuaris tingués interès en participar.
La raó de no haver-ho tornat a fer ha estat la molt baixa participació tant a l'hora d'enviar fotografies com de votar-les, tot i que opino que els premis donats pels col·laboradors estaven força bé. Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
|
Mi apunto!
Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá
|
|
|
Be, crec que ja som tres!!!,
Seria bo que els "foreros" diguessin la seva per acabar d'animar en webmestre, S'accepten sol.licituts!!!!! Això si, si s'apunten certs foreros aquets començaren com a mínim amb -3 punts!!!! |
|
|
Nosaltres també ens hi apuntem !
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Bé, nosaltres no som gaire fotògrafs però tenim ganes de passar una mica d'enveja
Viatjarem més que el nan d´Amelie...!
|
|
EvaV ahir vaig enganxar al David (el meu, el ciuatanejo)mirant amb molt entusiasme les fotos fetes pel teu marit, precioses, les que tens a la teva signatura..em sembla que així s'animarà a fer més sortidetes
A veure si aquest cop té èxit el concurs webmestre! Salutacions La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
|
|
|
Glòria, això és bo, animar-se a fer sortides i fotos !!
Felicitaré el fotògraf gran de casa, de la teva part. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
De part dels dos Eva!
Bona nit La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
|
|
|
jejejjeje...... jo també m´hi apunto!!.... ens va anar molt bé l´ultim premi...
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Caramot....així que Tú i el Homer vau guanyar el darrer premi!
Vinga, on hem d'enviar les fotos? Apa salutacions a tots Viatjarem més que el nan d´Amelie...!
|
|
Nosaltres tornariem a participar en el cas que es fes
Sabem que hi ha forer@s que inmortalizten el millor dels moments que viuen en llocs especials per a ells i transmeten molt amb les imatges recollides.Tenim ganes de poder tornar a veura un festival de fotos com el del any pasat.Va ser una pasada!!! Vinga animeu-vos!!! |
|
|
El primer cop que es va fer aquest concurs no vaig poder participar, però en aquesta segona edició intentaré fer-ho. De moment tinc que comprar una càmera nova, doncs la que tenim va fer "patammmmm" per Setmana Santa i ens vam quedar sense poder enregistrar res de res; per sort la càmera de vídeo si que grabar.
Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Avís... tenim objectiu nou a la càmara....
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Nosaltres d'avis no en tenim res Fixa't que la competència pot ésser molt dura!!! Viatjarem més que el nan d´Amelie...!
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per ciuatanejo.
|
|
Crec que una cosa es:
Avís= AVISO Avis= ABUELOS Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá
|
|
|
Si ja ho sé...
No us prengueu malament Viatjarem més que el nan d´Amelie...!
|
|
|
|