• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

ULLLLL!!!!!!!!!! fa 16 anys 2 mesos #40589

He rebut un correu, teòricament del Ministeri d'Hisenda, dient-me que després de veure la meva declaració, havien detectat un error al meu favor de 284'00 € i que havia d'omplir un qüestionari que apareixeria al punxar a l'adreça e-mail. Com que m'ha fet olor a socarrim, he trucat i m'han dit que ja han tingut més trucades en aquest sentit. Quan els dones les dades del teu compte per al ingrés, te la netegen.

Així que vigileu. Us demano que l'envieu als vostres contactes.
Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: ULLLLL!!!!!!!!!! fa 16 anys 2 mesos #40596

Moltes gràcies Gebra. Ja ho havia sentit. Jo en aquestes coses vigilo molt. Espero molt que no s'hi hagi de trobar...que hi ha molt espabilat que corre per aquests móns de Déu.
Viatjarem més que el nan d´Amelie...!

(F.A.N.J. - Front d´Alliberament dels Nans de Jardí)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Paisatges del Ter +

Quan fa un any vam començar les nostres escapades de cap de setmana per les comarques catalanes, ens costava molt trobar un lloc que ens temptés. Desconeixíem totalment els fantàstics Llegir més
  • Austria +

Salimos de Barcelona dirección Briançon en los Alpes Franceses. Aquí sólo pensábamos pasar la noche para salir al día siguiente hacia los Dolomitas Italianos, pero un gran error por mi Llegir més
  • Islàndia 2007 – Retorn a la terra del gel i foc +

Islàndia, la terra de gel i foc. Situada sobre la dorsal atlàntica, per la qual se separen a la deriva les plaques continentals eurasiàtica i americana, i per les fissures Llegir més
  • Cauterets, Hautes Pyrenees +

Tot va començar en un petit poblet del sud de França pel pont de la Puríssima, on tot aparcant l’autocaravana vàrem ullar una llibreria per comprar regles i cartabons pels Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12