• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Facebook tanca pàgines si no li agraden a algú ? fa 15 anys 9 mesos #41472

• nouespai
  • Avatar de nouespai Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Al pas que anem encara tancaran la pàgina del TotCàmping al Facebook perquè és en català...
Mireu el que hi diu aquesta notícia que es troba també repetida a diversos mitjans digitals.

aquí
i
aquí :
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per nouespai.

Re: Facebook tanca pàgines si no li agraden a algú ? fa 15 anys 9 mesos #41479

A Facebook s'han de crear pàgines i no utilitzar perfils personals quan es tracta d'organitzacions. Si envies molta informació et tanquen el perfil per spam o sinó sempre hi ha algú que et denuncia. Jo tinc entés aixó, dubto molt que sigui pel tema de la llengua, als de facebook, tan els hi fot com parlis.

salut.
http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514

Re: Facebook tanca pàgines si no li agraden a algú ? fa 15 anys 9 mesos #41487

Jo ho vaig llegir ahir a l’Avui (avui.elpunt.cat/noticia/article/2-societat/5-societat/310830...tala-a-la-xarxa.html ) i em va tocar una mica els nassos. Val a dir que no l’he fet servir gaire el feisbuc i per les crítiques sentides d’usuaris, millor.
Sembla ser que està en marxa una alternativa al feisbuc que en breu estarà operativa, es diu Diaspora. Jo no entenc gaire però expliquen que incorpora millores, algunes en el tema de la protecció de la privacitat dels usuaris, cosa que feisbuc no ho feia molt bé; i com m’explico malament us poso un enllaç que serà més entenedor.
www.vilaweb.cat/noticia/3776101/primers-passos-diaspora-facebook.html

Aprofito per fer una cunya publicitària: amb una eina fàcil d’instal•lar ( www.navegaencatala.cat/indexjanavega.html )us podeu identificar com navegadors catalanoparlants per internet, us facilita la navegació ( si la pàgina visitada té versió catalana, és la que s’obrirà) i les pàgines a les que entreu us identificaran com navegants en català, poden valorar el pes del col•lectiu i plantejar-se oferir serveis en català....o que es pensin dues vegades les coses abans de tocar els nassos a tanta gent, com sembla ser que ha fet feisbuc.
Salutacions, bona nit i perdoneu el rotllo.
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re: Facebook tanca pàgines si no li agraden a algú ? fa 15 anys 9 mesos #41489

Doncs això de les web 2.0 és un bon invent i s´ha de fer servir. A mi el Facebook em permet estar en contacte amb gent que d´altra manera seria difícil. I el que és més interessant, mantenir una certa interactivitat amb alguns mitjans de comunicació. TV3 i Catalunya Ràdio (els que més segueixo) han integrat aquestes eines de participació i m´agrada.
Respecte a la seguretat, tot és millorable.
El tema que comenteu del tancament, no l'acabo massa d´entendre i espero que sigui per aspectes formals del funcionament que ells estableixen pels usuaris o bé les organitzacions (això és potser el que més m'agradaria pensar)...El tema del Català és quelcom que m´acaba posant en peu de guerra (ho sento...) i gràcies a la vostra informació m´hi he passat per inscriure'm. De fet, em volia inscriure però no podia per què em deia que hi havia massa gent i no acceptava noves suscripicions....
Em miraré el tema de l'eina navega en català que ens ha proporcionat en Marce, doncs estic catalanitzant tot el que puc (sistema operatiu, paquets ofimàtics...etc).
Salutacions,
David
Viatjarem més que el nan d´Amelie...!

(F.A.N.J. - Front d´Alliberament dels Nans de Jardí)

Re: Facebook tanca pàgines si no li agraden a algú ? fa 15 anys 9 mesos #41495

MarceCRN ha escrit:

Jo ho vaig llegir ahir a l’Avui (avui.elpunt.cat/noticia/article/2-societat/5-societat/310830...tala-a-la-xarxa.html ) i em va tocar una mica els nassos. Val a dir que no l’he fet servir gaire el feisbuc i per les crítiques sentides d’usuaris, millor.
Sembla ser que està en marxa una alternativa al feisbuc que en breu estarà operativa, es diu Diaspora. Jo no entenc gaire però expliquen que incorpora millores, algunes en el tema de la protecció de la privacitat dels usuaris, cosa que feisbuc no ho feia molt bé; i com m’explico malament us poso un enllaç que serà més entenedor.
www.vilaweb.cat/noticia/3776101/primers-passos-diaspora-facebook.html

Aprofito per fer una cunya publicitària: amb una eina fàcil d’instal•lar ( www.navegaencatala.cat/indexjanavega.html )us podeu identificar com navegadors catalanoparlants per internet, us facilita la navegació ( si la pàgina visitada té versió catalana, és la que s’obrirà) i les pàgines a les que entreu us identificaran com navegants en català, poden valorar el pes del col•lectiu i plantejar-se oferir serveis en català....o que es pensin dues vegades les coses abans de tocar els nassos a tanta gent, com sembla ser que ha fet feisbuc.
Salutacions, bona nit i perdoneu el rotllo.
Marce.

Respecte del nou Diaspora, si et sembla bé ens pots tenir informats.

Respecte del "navega en català", aquest giny el vaig tenir posat tot l'any passat en aquest web i quan l'obries des d'un navegador no català t'avisava amb un drac força gran. Massa diria i tot.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• 6 dies pel Périgord Noir i el Lot +

Vaig preparar el viatge en pocs dies. Com sovint em passa, trobo massa coses interessants i he d'anar eliminant-ne moltes. No sempre es tenen tants dies com es vol. Això Llegir més
  • Nadal al Marroc +

Emprenem el viatge cap el nord direcció Meknès. Tornem a travessar l'alt Atles i trobem neu i un llac completament gelat. Va plovent tot el camí. Una mica bans d'arribar Llegir més
  • Pirineus +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Austria +

Salimos de Barcelona dirección Briançon en los Alpes Franceses. Aquí sólo pensábamos pasar la noche para salir al día siguiente hacia los Dolomitas Italianos, pero un gran error por mi Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12