|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Fa anys que participo personalment, com segur molts de vosaltres, fent un donatiu per la Marató.
L'any passat quan era ja massa tard vaig pensar que TotCàmping com col·lectiu d'usuaris podria haver participat fent alguna cosa, com fan els Castellers de la meva ciutat, per exemple. Aquest any deixo en l'aire la idea per si la trobeu engrescadora, a veure si podem pensar què fer i com fer-ho. Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Quin dia és La Marató ???
Podriem reunir-nos en algun lloc i fer una col·lecta, i potser pel proper any i organitzat amb temps es podria fer una "Trobada Solidaria" amb activitats diverses. Ara per ara, no se m'acut res més. Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Bona pensada Webmestre,el que passa que ara ja es molt just,potser.Com bé dius tots ,als nostres pobles ja col.laborem en activitats organitzades per a recaudar fondos per la Marató.
La trobada de Cerdanyola de l'any vinent s'aprofita per fer un grup de donacions. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|