• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Plat Badaloni fa 19 anys 10 mesos #4623

El plat que us explicarè no es un plat de camping....perque es elaborat entre cometes i quan sortim posem poc el foc....però es un plat tipic de la meva ciutat i us el vull explicar per si el voleu fer a casa.

Badalona està situada vora la platge.. on encara alguns pescadors de tota la vida cusen les xarxes del palangre i expliquen velles histories veridiques i no tant veridiques a qui s´acoste a veure´ls... Quan tornaven de pescar.. les dones els esperaven a les seves cases amb el dinar titpic de Badalona... Pop amb patates.

S´agafa un pop gran previament net i congelat i es talla a rodanxes...es posa dins una olla amb una mica de sal i es fa bollir....quan el pop està mitg tendre se li tiren patates tallades a quadrets i pèsols i es deixa bollir fins que està tou.
Es cola l´aigua i es serveix en el plat ....el pop amb les patates i pèsols barrejats...i amb all i oli.
Un plat fàcil i bonisim.
Espero que us agradi.
M· josé

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Plat Badaloni fa 19 anys 10 mesos #4808

Podriem canviar la xocolatada per un plat de pops d'aquest?.No em sabria greu.
Una abraçada.Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Plat Badaloni fa 19 anys 10 mesos #4819

Mª josé, t'asseguro que té molt bona pinta, jo també m'apunto al tast que diu en Jepi que ens farás a la kdd.

Ara que no ens sent ningú, a mí em poses més pop que patates ok!!! :mrgreen:

Un petonàs per tú i les nenes i al Manolo una forta abraçada (el petò li faré d'amagat teu) =)) =))
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: Plat Badaloni fa 19 anys 10 mesos #4840

Mª José , quan vulguis el fem, que jo ja tinc la cassola a la cv... et semblaria be el dinar de diumenge??? :roll: :roll:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Plat Badaloni fa 19 anys 10 mesos #4873

Ay deu meu..... si es que ja savia jo... espereu la minina per zassssssssssssss :mrgreen:
Sou una colla de gamberrr@sssssssssssssssss :mrgreen:
Jo també tinc l´olla :roll:
Ay deu meu... qui em manaria a mi coneixer a questa colla :roll:
M. josé :mrgreen:

Re: Plat Badaloni fa 19 anys 10 mesos #4876

=)) =)) =)) =)) =))

Sí, sí, però reconeix que sense nosaltres no pots viure, a que no? :mrgreen:

dance dance dance dance

Re: Plat Badaloni fa 19 anys 10 mesos #4888

dance :twisted: :twisted: dance

Re: Plat Badaloni fa 19 anys 10 mesos #5005

:5} :5} :5} =)) =)) =))
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Plat Badaloni fa 19 anys 10 mesos #5006

Em sembla.. que sou vosaltres.. qui no podeu viure sense la meva megaguayxocolata ,.. però nooooooooooooo no em feu la pilotaaaaaaaaaaaa gamberrillossssssssssssss no us valdràaaaaaaaaa!!!! :twisted: =)) =))

Un petonàs :roll:
Mª José

Re: Plat Badaloni fa 19 anys 10 mesos #5014

VAAAAAAAAAA,Mª José no et fasis pregar,VAAAAAAAAAAAAAA volem el plat Badaloni a la proxima Kedada. bufaespelmess =)) =)) :-))

Re: Plat Badaloni fa 19 anys 10 mesos #5022

Vaaaaaaaa, que jo ja tinc la cassola supermegagran a la caravana, ..... :roll: ...que et sembla de dinar el diumenge.....a la trobada...per fer de tapa?????

Quants pops ens faran falta???......... :roll: ...........

Re: Plat Badaloni fa 19 anys 10 mesos #5049

:D :D Aceptamos pulpo como animal de compañia :!:

Re: Plat Badaloni fa 19 anys 10 mesos #5059

Marta.. es necesiten molts pops per tants adults....i patates i pesols i all i oli :roll: no m´enganxareu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Plat Badaloni fa 19 anys 10 mesos #5082

Bé per pops ja servim ,el Manolo,jo,el Jordi etc no us ho sembla,per mans no quedem =)) =)) .
No busquis excuses.
salutacions

Re: Plat Badaloni fa 19 anys 10 mesos #5092

Va vinga, nomes per fer una "tapita" ...jepi ajuda´m a convencer a la Mª José....

Re: Plat Badaloni fa 19 anys 10 mesos #5118

Mª josé, tu el que has de fer es cobrar a 10 eu. la tapa i veuras com s'escapan corrent!!! =)) =)) =))

Mira que en sou de llaminers, no en teniu prou amb la xocolata?, després vindreu plorant que si la línia, que si les cartutxeres, que si la cel·lulitis, etc.... :mrgreen:

Re: Plat Badaloni fa 19 anys 9 mesos #5270

Estic esperant que pesquis els pops jepi ;-) =))

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Miravet +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • El Ripollès +

Després del parèntesi de la temporada estival, el Trio Marcelino torna a posar-se en marxa. Aquest cop no ha faltat cap dels seus integrants: Cala (Cala, Sílvia, Ona i Pau), Llegir més
  • Alguns Alps Suissos +

...La primera visión del pueblo y de la cascada de Staubbach “sobre” el mismo, nos deja boquiabiertos por su belleza imposible. El valle de Lauterbrunnen se considera uno de los Llegir més
  • Illa de Ré, "la blanche", illa d'Oléron i la Rochelle +

Aquest estiu 2011 fem un viatge força tranquil visitant amb molta calma la Charente Maritime. A la costa atlàntica francesa, just enfront de La Rochelle i a uns 3 quilòmetres Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12