• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Ajuda molt urgent!! fa 20 anys 1 mes #474

A alguns de vosaltres, ja us l'he enviat però pels que no ho sapigueu, vaig rebre un correu força urgent demanant ajuda.
Us l'enganxo aquí. Si no us interessa, SI US PLAU, envieu-lo a tothom qui conegueu. Costa molt poc i mai se sap...

Avui, dia 1 de juny, tancaran la gossera municipal de Granollers.

En aquesta gossera hi ha 150 gossos, els quals, en un termini de 2 a 15 dies, si no són adoptats seràn sacrificats.

Si us plau, si voleu adoptar un gos/a; o sabeu d' algú que en vulgui adoptar un, truqueu al 93 840 27 77. És molt urgent.

Són gossos rentats, desinfectats, i en perfectes condicions sanitàries. A més, us demanaria el favor que féssiu córrer aquest mail al màxim de contactes possibles (feu copiar-enganxar, que sinó s'acumula molt d'escrit) Són només un parell de minuts i podeu salvar la vida de desenes d'animals.

Gràcies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Ajuda molt urgent!! fa 20 anys 1 mes #477

Hola, Mireia:

L'he reenviat a unes quantes adreces.

Comentàvem amb en David que com pot ser que s'hagin de sacrificar gossos i d'altra banda hi hagi botigues de mascotes on potser algú ara mateix estigui pagant diners per un gos ...
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: Ajuda molt urgent!! fa 20 anys 1 mes #490

Gràcies Eva!
Per mi és incomprensible com es pot abandonar un animal. Hi ha qui el segueix considerant un objecte i així van les coses. Quan jo vaig néixer ja hi havia gos a casa i fins ara (uns quants anys han passat) n'he tingut sempre. Tos els gossos els havíem recollit del carrer perquè algú els havia abandonat i he de dir que, ara que en tenim un de comprat, t'asseguro que aquells no tenien res a envejar amb el que tenim ara. L'única excepció era que l'altra gent potser no els altres no els trobaven gaire "guapos" o, fins i tot, deien que eren lletjos. I dic els altres, perquè per a nosaltres ho eren molt de guapos.
Qui no en vulgui que no en tingui, però qui faci el pas que sigui conscient del què fa i de del què ha de fer.

Re: Ajuda molt urgent!! fa 20 anys 1 mes #518

Mireia,

Nosaltres també l'hem reenviat a alguns coneguts.
Esperem aquest gossets puguin ser adoptats abans de ser sacrificats.

Sort.
Salutacions

Re: Ajuda molt urgent!! fa 20 anys 1 mes #526

Reenviat el correu; vaig llegir la notícia al periódic. Esperam que hagi sort. :cry:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Ajuda molt urgent!! fa 20 anys 1 mes #1191

Fa dies que vaig sentir la notícia i volia posar-la, però no em recordava, a la fi, no s´ha hagut de sacrificar cap animal, ja que tots s´han pogut recolocar en adopció gràcies a l´ajuda desinteresada dels ciutadans. El crit general ha tingut la seva recompensa. ;-)
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Ajuda molt urgent!! fa 20 anys 1 mes #1209

Ostres, no saps l'alegria que en dónes!!! Jo no n'havia sabut res més. Potser inconscientment no volia saber com havia acabat per no haver de sentir segons què. Moltes gràcies Marta.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois +

Destí: Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • La costa de Portugal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per veure el relat al seu bloc cal clicar AQUÍ Llegir més
  • De Begues a Clariana del Cardener +

Sortim de Begues, dissabte a les 10 de matí, direcció a Clariana del Cardener (Solsonès). Passat aquest poble, a mà esquerra, es troba la cruïlla que va al pantà de Llegir més
  • Marroc en Setmana Santa +

Destí: Marroc Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per veure o descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Podeu veure o descarregar també la Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12