• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Mànega extensible a Lidl

Mànega extensible a Lidl fa 1 any 7 mesos #50670

• nouespai
  • Avatar de nouespai Autor del tema
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1777
  • Gràcies rebudes: 41
Al fulletó de Lidl apareix una mànega extensible, que un cop estirada arriba als 15 metres. Per si a algú l'interessa la tenen a partir d'aquest dijous
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per nouespai.

Re:Mànega extensible a Lidl fa 1 any 7 mesos #50675

Gràcies per compartir.
Miraré el catàleg.

Salut

LLUÍS DE CANET

Re:Mànega extensible a Lidl fa 1 any 7 mesos #50687

Gràcies per la info.
Em sembla que no te massa cabdal, m'he trobat alguna AC carregant aigua amb aquesta mànega i trobo que trigues una mica massa fent aquesta operació.

Salut
Santi

Enviado desde mi Redmi Note 5A Prime mediante Tapatalk

Mànega extensible a Lidl fa 1 any 7 mesos #50706

Bones,
sobre aquest tema de mànegues i tal, la meva experiència autocaravanaista: al seu dia vaig tenir una mànega similar, en format mànega "tèxtil" enrotllable, com la dels bombers, que una vegada enrotllada quedava ben compacta i ocupant poc espai, per ser de 15m...molt bé, de conya. Després la realitat del dia a dia em va mostrar que era poc útil, crec que només una vegada la vaig gastar , va ser en un càmping amb la font força separada de la parcel·la i en lloc de moure de l'autocaravana per omplir els dipòsits vaig tirar de la mànega enrotllable...i després vaig haver de deixar una bona estona que es buidés completament i quedés mínimament seca.

El que gasto des de fa molt de temps: una mànega standard domèstica de jardineria, crec que de 10 m; i la tinc segmentada en fragments de 2, 3 i 5 metres. I segons la necessitat del moment ( com està l'aixeta de l'àrea d'autocaravanes respecte el dipòsit d'aigües netes) faig servir un segment o un altre, o la suma de d'algun d'ells mitjançant els connectors.

Bonus: cada segment el tinc senyalitzat amb cinta adhesiva segons es tracti del segment de 2,3 o 5m, de tal manera que d'un cop d'ull visualitzo el tros que m'interessa.

Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Kabretes

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

Macià62 en 1 dia (19.10), manel en 5 dies (23.10), Ddolors en 12 dies (30.10), XANU en 12 dies (30.10), joan i andreu en 14 dies (01.11), vistur en 15 dies (02.11), LaSanta en 17 dies (04.11), jordimt en 25 dies (12.11), Calton en 29 dies (16.11)

Alguns viatges

• Pirineus +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Marroc en Setmana Santa +

Destí: Marroc Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per veure o descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Podeu veure o descarregar també la Llegir més
  • Gran Bretanya +

A pocs dies de començar les vacances la incertesa ens angoixa. No viatjarem a un país exòtic, ni tant sols llunyà, però sí a un país diferent. Un país on Llegir més
  • Entre els núvols dels Alps +

Un petit accident el diumenge abans de sortir direcció Escòcia, va fer anul•lar les nostres desitjades vacances, i encara que el Ramon es va recuperar molt ràpidament vam haver de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.