|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Com es nota que de Lleida no n'hi ha massa d'usuaris ( 8O que lletja es aquesta paraula).
No veig cap recepta de caragols, ¿no us agraden? :?: Marta & cia.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Aggg...la veritat és que no...una vegada vaig dissecar un cargol a classe de Natus ...i desde llavors...no els tasto....
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
EEEEEEEEEIIIIIIIIII Saur,la carme es de família de Lleida i quan hi anem no perdonem mai els caragols a la llauna.El que passa es que jo no en se la recepta doncs sempre ens els fan.La família són de Linyola i els fan molt bons.
salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Una molt mala experiència, pero matrix, et caldria olorar la cassola, quant els prepara el meu marit, acompanyats d'un bon all i oli, vinagreta i molta, molta sangria gustós
Tindries que donar-te una segona oportunitat Marta & cia.
|
|
|
Jepi, com tu dius els caragols a la llauna (boniiiiiiiiiiisims) es la manera més coneguda de fer-los, pero nosaltres -bé la penya de l'Aplec del Cargol-, hem fet una petita variant que fa que siguint molt més sabrossos i es coguin de forma més uniforme, alhora que quant n´has de fer per molta gent (a l'Aplec del Cargol), es més ràpid.
Recepta: El coloquen els cargols a la llauna (té que ser una mica fonda) d'una forma ordenada i millor cara amunt per poder-los salar. Mentre prepares el foc, els hi vas tirant sal (no cal patir per quantitats) una vegada ficats al foc, es van remenant de manera que el cargol es va coent sense quedar xurrascat de la closca, quant ja estant quasi cuits (8-10 minuts) afegir-hi oli, pebre negre i pebre vermell dolç, uns minuts més i a taula. El temps de cocció estar una mica en funció del tamany del cargol. Probeu, Jepi, veurás que bons!!!!!! Saludos, Marta Marta & cia.
|
|
|
Qantes tardes d'agost havia anat a buskar kargols amb els avis !!!
Després d'una d'akelles tormentes d'estiu sortiem a la muntanyeta amb les galledes de la platja i agafavem kargols banyuts. Després es kedaven allà a dins "purgant" (pobres bèsties) i l'àvia els feia amb suket. No vaig ser kpaç de tastar-los mai xo vaig sukar molt de pa al suket. |
|