• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Gràcies Tiowillson. fa 19 anys 9 mesos #5677

Avui un bon amic que ens hem conegut gràvies al campisme,ha fet un gest que poques persones tenen envers els seus amics.Jo portava dues setmanes barallat-me amb un router per poder posar internet en dos ordinadors en senyal wi-fi.Vaig consultar al Jesus (Tiowillson)i ell va venir a donar-me un cop de mà.Al no sortir-sen ell,va l'amic i es presenta amb un entes d'informatica a casa meva.En un tres i no res aquest noi m'ha possat en ordre totes les eines i ara ja està funcionant.Heus aquí un bon exemple del que pot fer un bon amic campista.Desde d'aqui moltes gràcies de part meva i la family que especialment els nens estàn votant d'alegria.
Gràcies amic.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Gràcies Tiowillson. fa 19 anys 9 mesos #5681

És que aquets del Bagés son co***nuts---- :mrgreen:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Anglaterra de costa a costa +

Un viatge per Anglaterra, de costa a costa i de Nord a Sud, començant per Dover, cap a la costa est, i pujant fins arribar al Mur d'Adrià, per baixar Llegir més
  • Itàlia 2007 en caravana +

Relat del viatge al nord d’Itàlia l’estiu del 2007 amb caravana i dues criatures (un nen de tres anys i una nena d’any i mig). El plantejament ha estat realitzar Llegir més
  • Midi Pyrenées +

Ja havia passat un mes des que vam tornar de les vacances i teníem l´auto una mica abandonada. Aprofitant que era la diada i que el cap de setmana era Llegir més
  • Pels Pirineus +

...per accedir a Ordesa prescindirem de l'autobús i prendrem el camí antic que feien servir pastors i camperols: el camí de l’Abetal de Turieto, entre boscos i cascades. Gaudirem d’una Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12