|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
|
Matrix, ¿Qué te parece el libro?
Yo lo leí en mi adolescencia, mas o menos en la Edad Media. Rubén quiere leerselo también, pero antes tengo que volver a leerlo yo, quiero ver si es apto o no para él. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
EStá bien ...voy por la mitad.....es una trama compleja...no creo que haya problemas para que lo lea tu hijo....
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Ja s’acosta l’estiu cal cercar noves lectures, jo als qui no l’hagueu llegit ( es una col•lecció que ja te uns deu anys) os aconsello començar la col•lecció dels fills de la terra de Jean M. Auel, per Sant Jordi mels van regalar i de moment he devorat els dos primers i els he trobat molt interessants potser el primer es el que te mes grapa però es una manera de reflexionar don venim i per que som com som amb alguns comportaments.
El clan de l’os cavernari La vall dels cavalls Salut i bona lectura SABER QUE SE SAP EL QUE SE SAP I QUE NO SE SAP EL QUE NO SE SAP; HEUS ACÍ EL VERITABLE SABER.
Confuci. |
|
|
Gràcies Jordi.... ja se el que llegiré aquest estiu;-)
Mª José :mrgreen: |
|
|
estan muy bien la coleccion de los hijos de la tierra, quizas demasiado extensa, son cinco libros y con tres hubiera bastado, sobretodo el cuarto es demasiado extenso, la historia esta muy bien explicada
yo acabo de leer la sombra del viento y seguido la catedral del mar, he vuelto a enredarme en la lectura, ¿sera por que me he comprado gafas nuevas? creo que estaria bien comentar los libros que hemos leido, tanto en la Sombra como en L' Esglesia hay temas de mucho comentario. |
|
|
Ei que aquest fil m´havia passat per alt...!
Doncs a mi m´agradaria tenir una mica més de temps per poder llegir però darrerament les lectures que m´ocupen són d´obligació i no m´agrada...! M'hauré d´esperar fins a finals de juny per poder comernçar a llegir alguna cosa interessant... Nosaltres tenim una llarga llista i m´agradaria molt poder llegir aquesta novel.la que dieu que és. " La catedral del mar" i acabar el "codi da vinci" que el vaig començar amb fúria i no l´he acabat... Ben bé en tenim una bona pila a la cua d´impressió....je,je... De totes maneres el que m´agradaria rellegir una altra vegada és "El nom de la rosa" d'Umberto Eco i "El senyor dels anells", encara que reconec que em va costar força...sobretot el senyor dels anells doncs el segon llibre se'm va quedar ben atravessat i vaig tardar més d´un any i mig en acabar la saga....al final però em va agradar. Jo us recomano, si no l´heu llegit la Insoportable Levedad del ser de Milan Kundera. Salutacions Viatjarem més que el nan d´Amelie...!
(F.A.N.J. - Front d´Alliberament dels Nans de Jardí) |
|
|
Jo , ara, tinc per començar "Ines del alma mia" de Isabel Allende.....ja faré cinc cèntims...
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Doncs els següents d'aquesta col·lecció t'agradaran també. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Doncs fa temps que vull llegir la saga del clan de l'os cavernari...una de les meves germanes me la volia deixar però van volar cap a París amb una altre germana i allà s'hi estan fa anys ... :mrgreen: segurament plens de pols (així que els hi requisarem a l'estiu, quan l'anem a veure per les vacances.)
Un escritor que fa poc he descobert (me n'havien parlat però fins fa poc no l'he llegit) és el Paul Auster: La nit de l'oracle. "...és una novel·la fascinant, torbadora, sorprenent, plena d'encanteris, atzars i destins..."Bernat Pivot "Es una obra enigmàtica que es pot llegir com una històira de por, però sense mals esperits, només amb personatges de carn i ossos que vaguen per la realitat quotidiana". Aquesta em va agradar molt. Bogeries de Brooklyn. Es la que m'estic llegint ara. Diuen que és la seva novel·la més càlida, un himne a les glòries i misteris de la vida ordinària. Però també un qüestionament sobre la possibilitat d'aquesta vida ordinària en l'Amèrica d'avui dia. Tinc per llegir-me: L'AVENTURA DE VIAJAR. De Javier Reverte. Què tal està algú de vosaltres l'ha llegit? La catedral del Mar, Codigo da vinci (aquestes les té apropiades en Ciua) Una que em vull rellegir i de la que en guardo un bon record (dels anys que començavem a sortir en Ciua i jo) és UN VIEJO QUE LEIA NOVELAS DE AMOR. A part de les tres que fa temps em van agradar molt de la Lucia Echevarría i una trilogia de Paulo Coelho (el alquimista, el dimoni i la senyoreta Prim i Verónica decide morir) Una salutació Glòria La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
|
|
|
|
|