|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Be si algú vol saber el seu horòscop segons l’ancestral tècnica dels druides celtes pot fer un cop d’ull a aquesta adreça:
Be si algú vol saber el seu horòscop segons l’ancestral tècnica dels druides celtes pot fer un cop d’ull a aquesta adreça: www.cienciaseternas.com/Horoscopos/HDruida.html SABER QUE SE SAP EL QUE SE SAP I QUE NO SE SAP EL QUE NO SE SAP; HEUS ACÍ EL VERITABLE SABER.
Confuci. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
:mrgreen: Gracias Jordi por esta pagina, es super interesante .
Yo soy Roble y estoy casada con un Abedul =)) =)) =)) Petons La vida es bella, asi que vivela a tope antes de que se acabe.
|
|
|
muchass...graciass, yo soy abedul y estoy casada con un espino....o una espina....jejjeje
|
|
|
Jajaja...hem pasat una estona repasant la familia...jajajaja......jo sóc un espino.... :roll: ....però dels que no punxen....
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Doncs en Xavier i jo som freixes (fresno en castellà), com que som del mateix dia... M'ha agradat sobretot la primera part, doncs trobo que s'ajusta molt al meu tarannà.
Gràcies de nou. Mercè & Cia.
|
|
|
Em plau que os hagi agradat, ja que els arbres son una manifestació de la vitalitat de la terra i per similitud els Druides buscaven en la natura el saber d’interpretar la vida i els seus fets, ara os falta buscar la vostre espècie d’arbre i sintonitzar amb ell abraçant-lo o meditant una estoneta a sota per harmonitzar amb la seva energia, potser també llegint algun poema dedicat a l’arbre en concret que ens faci aturar i fer una mica d’introspecció.
Per localitzar els arbres os pot ajudar aquesta web: www.xtec.es/col-anunciata-cerdanyola/plantes/index%20noms.htm recordeu que l’abedul es un bedoll i l’espino l’arç blanc Alguns escrits o poemes dedicats als arbres els trobareu aquí: amicsarbres.blogspot.com/2005/10/versos-i-canons-darbres.html Procureu trobar el vostre arbre a la vostre propera sortida, si pot ser a la sortida de sol gaudireu un moment únic i no quedareu pas defraudats amb la sensació i vivència obtinguda. Jordi SABER QUE SE SAP EL QUE SE SAP I QUE NO SE SAP EL QUE NO SE SAP; HEUS ACÍ EL VERITABLE SABER.
Confuci. |
|
|
Jo soc un sauce.... quan en vegi un... l´abraçaré... :mrgreen:
M. José :mrgreen: |
|
|
Si tocaya ya sabia que erats un desmai per que jo també ho soc, i la Teresa també a casa estem tots desmaiats, menys mal que no debem ser demai ploraner perqué llavors estariem apañaos je je.
Tens sort perque els desmais es poden abraçar pero els que son espinos 8O SABER QUE SE SAP EL QUE SE SAP I QUE NO SE SAP EL QUE NO SE SAP; HEUS ACÍ EL VERITABLE SABER.
Confuci. |
|
|
Doncs nois jo vaig a conjut amb l'epoca.Sóc acebo,soposo que es el boig grebol.A veure si estic de sort i alguns d'aquests que van a Alsacia hem recull i s'he m'enporta. :mrgreen: :mrgreen: .
Soc un arbre protegit,que hi farem,pel que pugui ser no m'hi abracçare gaire fort. El que si fare es enviar-vos una forta abraçada a tots. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
JEPI!!!!!!!!
Que en tot cas és el "BOIX" grèvol, no el "BOIG"!!! Que t'ho has dit tu, eh!! :mrgreen: |
|
|
De fet s'assembla més a la meva personalitat el "Boig" :mrgreen: :mrgreen: .
salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Gràcies Druida,
Nosaltres som: CiuatanejO: avellaner. Hi ha cosetes q ens han fet riure perquè són ben bé al contrari, al menys d'ença a una temporada fins ara. :D Ara ho està llegint i diu q sóc dolenta. CiuatanejA: arç blanc. Es curiós perquè és un arbre q sempre m'ha agradat ...i coincideix força amb molts trets de la meva personalitat. Oi q el tronc no punxa? M'hauré d'ajupir una micarrona per abraçar-lo Un petó a tots-es! Glòria PD: ara em miro les altres pàgines q recomanes Viatjarem més que el nan d´Amelie...!
(F.A.N.J. - Front d´Alliberament dels Nans de Jardí) |
|