• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Algú té L'ADSL amb Tele2?

Algú té L'ADSL amb Tele2? fa 13 anys 1 mes #9192

Doncs, això. Nosaltres fa poc que ens han connectat i això és un caos. Es bloqueja el seu servidor (?) i ens quedem sense uns quants dies.

ALgú de vosaltres ho té amb ells? Us passa el mateix? És que som nosaltres que estem de pega? Bloquejem la línia nosaltres perquè li fem treure fum?

Si us plau, si algú ho té contractat amb ells que me'n faci cinc cèntims perquè ja estem una mica apurats

El més greu!!! No poc connectar-me al fòrum!!!!!!!!!!!!!! :mrgreen:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

La meva experiencia amb Tele2 fa 13 anys 1 mes #9206

Salut Mireia:

T'escric des de Madrid. Jo vaig tenir contractat l'ADSL amb Tele2 un any, més o menys i vaig acabar fart d'ells.

El servei era tan dolent que solament aconseguia connectar amb Internet a altes hores de la matinada, quan eren les 2 o les tres de la nit. En canvi, en hores de treball era impossible. Conclusió: no era un problema del meu ordinador, com ells deien, sinó del seu escàs ample de banda.

Em vaig donar de baixa a l'abril i, en el mes de juny encara m'estaven facturant el servei. Em vaig queixar per telèfon i mail del seu error. Però ells deien que m'havien donat de baixa a la fi de maig. Un mes més tard. Vaig donar l'ordre al banc que no els paguessin.

Per a arrodonir la feina, m'han enviat al desembre una factura de 4,2 euros i no diuen per què. Són un veritable desastre.

Fes-me cas, busca't altra companyia d'accés a Internet.

Re: Algú té L'ADSL amb Tele2? fa 13 anys 1 mes #9208

Mireia...jo no tinc Tele2 però si et dones de baixa...mira que quede registrat d´alguna manera i dona ordre al banc de rebutjar els rebuts...que sino desprès tot son problemes...
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Algú té L'ADSL amb Tele2? fa 13 anys 1 mes #9210

Gràcies luisglez i Matrix.
Ara mateix acabo de recuperar la línia després de cinc dies sense i de no sé quantes trucades de telèfon. Jo suposo que el nostre cas no és el normal però no és el primer cop que un dels del servei tècnic queda al·lucinat quan veu el nostre full d'incidències.
Quan la línia funciona és massa. Baixa a 6 megues reals tota l'estona, sigui l'hora que sigui, i va de conya però no sé què passa que se'ns talli. Ja dic, no deu ser el normal perquè ells mateixos queden parats.

Tindrem una mica més de paciència perquè va molt més ràpid que les dels altres operadors. De totes maneres, estarem molt al cas si fem la baixa per això que tu Matrix dius.

Com demanava abans, algú més s'ha trobat amb això amb aquesta companyia?

Re: Algú té L'ADSL amb Tele2? fa 13 anys 1 mes #9213

Mireia...jo no tinc Tele2 però si et dones de baixa...mira que quede registrat d´alguna manera i dona ordre al banc de rebutjar els rebuts...que sino desprès tot son problemes...

Crec que per burofax, seria una bona manera.
salutacions

Re: Algú té L'ADSL amb Tele2? fa 13 anys 1 mes #9228

Hola Jo tinc Tele-2 línea ADSL i no tinc cap problema, la veritat es que funciona bastant bé. l´única pega que li trobo es que per el tipus de router que té sempre ha d´estar en marxa (el router) per tenir línea telefónica ja que d´el contrari no hi ha línea.
vaig tenir un problema al inici de configuració de router amb la línea telefónica i les rosetes dels teléfons , però vaig trucar a servei técnic i en 5 minuts m´ho van reconfigurar caniant els ports i ara tot funciona correctament.
Ja fa bastant temps que tinc el teléfon amb Tele-2 i des-de fa mes o meys mig any la línea ADSL .

Re: Algú té L'ADSL amb Tele2? fa 13 anys 1 mes #9235

Cala, tens la d'1 o la de 6 megues?

Ho dic perquè igual una funciona millor que l'altra!!

Re: Algú té L'ADSL amb Tele2? fa 13 anys 1 mes #9266

hola companys, jo desde fa 3 mesos tinc la linea de adsl amb tele 2 i com diu el company cala em funciona de meravella. jo tambe li trobo el problema el tenir el router sempre enxufat a la corrent per tenir linea pero per lo demes estic molt content. Per cert tinc el de 6 megues.

Re: Algú té L'ADSL amb Tele2? fa 13 anys 1 mes #9271

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1789
  • Gràcies rebudes: 44
Heu de tenir el router encés perque el teléfon deu ésser del tipus IP, que va per internet i no pel "conducte habitual".
Un dels problemes amb aquest tipus de línea es que si s'en va la llum us quedeu sense telèfon, també.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Algú té L'ADSL amb Tele2? fa 13 anys 1 mes #9273

Fa dos dies que em funciona!! Ni m'ho crec!!8O
Vull aguantar perquè va molt ràpid i a més em confirmeu, alguns, que n'esteu contents.
Espero que això duri!!

Nouespai, tens raó!! Sense llum tampoc tindríem telèfon!! El que passa és que, per sort, actualment els talls de corrent elèctric no són habituals.

:?: xikiwili: una curiositat... Quan temps va passar des que vas fer el contracte i et van fer la portabilitat de la línia?

Re: Algú té L'ADSL amb Tele2? fa 13 anys 1 mes #9279

hola Mireia, a mi em va venir un comercial a casa, despres de 10 dies vaig rebre el kit de instalacio a casa via missatger. desde que vaig firmar el contracte fins que em van fer la portabilitat, va passar aprox. uns 20 dies o un mes. em van enviar un missatge al movil del dia exacte de fer la portabilitat, i el dia que en van dir ja tenia la linea, jo com te vaig dir no vam tenir cap mena de problema, i estem molt contents, apart que et sut mes barat que el de telefonica.

Re: Algú té L'ADSL amb Tele2? fa 13 anys 1 mes #9292

xikiwili, me n'alegro, axí és com teòricament haurien de fer-ho amb tothom. És com et diuen que funciona quan et fas el contracte. Veig que a nosaltres ens ha sortit tot al revés. Per començar, el contracte el vam fer a l'agost i no ens van fer el canvi de línia (la portabilitat) fins a finals de novembre. No cal que t'expliqui tota la resta de detalls perquè en podríem fer un llibre. :(

T'agraeixo molt el teu comentari perquè així sé que, almenys amb d'altres, funcionen com cal i que no és necessari que em doni de baixa urgentment. :)

Re: Algú té L'ADSL amb Tele2? fa 13 anys 1 mes #9294

Hola Mireia, et dic que tinguis una mica de paciencia, la meva germana es va fer el mateix dia que jo, i ella no li va arribar el modem i li va trigar en arribar casi 1mes i mig i casi dos mesos en fer-li la portabilitat, es questio de sort. Jo recordo que em vaig fer de telefonica una vegada, em vam enviar el modem no em va funcionar mai, pero la cuota cada mes me la van cobrar, o sigui que tingues paciencia que quan et funcioni be ja veureas que va de fabula.

Re: Algú té L'ADSL amb Tele2? fa 13 anys 3 setmanes #9885

Doncs em sembla que la cosa ja està arribant a les últimes. La conenxió segueix anant fatal: es talla et telèfon, inernet o les dues coses juntes. Es pot dir que podria comptar amb els dits d'una mà els que la cosa ha funcionat sense cap tipus d'incidència. És diari que tenim algun problema. Passem dies sense poder connectar-nos ni fer un truc per telèfon.

He llegit, en fòrums i en blogs, comentaris d'altres usuaris i és bastant freqüent el que ens passa a nosaltres. No és un cas puntual i llegeixo exactament la mateixa pel·lícula en molta i molta gent. Serà qüestió de decidir-se perquè la cosa no té remei.

Em sembla que els que us funciona, sobretot la de 6 megues, sou comptats. Celebreu-ho perquè és com si us hagués tocat la loteria.

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

merce67 (22.02), Bitxitos en 21 dies (14.03), Trainival en 21 dies (14.03), Xavi_ZixxeR en 22 dies (15.03), l´hospicamp en 25 dies (18.03), mesquiu en 28 dies (21.03), MARI-73 en 33 dies (26.03), mar-mar en 36 dies (29.03), nanan en 44 dies (06.04), Patufet en 45 dies (07.04)

Alguns viatges

• Gorges del Tarn, la França en estat pur... +

...La població de Meyrueis és un poble encantador, amb el seu llarg i frondós passeig de plàtans a la vora d'un riuet d'aigua fresca. Als voltants del poble, hi ha Llegir més
  • Nova Zelanda +

Fer un cronograma del nostre viatge a NZ seria una mica llarg i avorrit, però sí que podem fer unes pinzellades i aprofundir en els llocs més interessants. Sota els Llegir més
  • El Ripollès +

Després del parèntesi de la temporada estival, el Trio Marcelino torna a posar-se en marxa. Aquest cop no ha faltat cap dels seus integrants: Cala (Cala, Sílvia, Ona i Pau), Llegir més
  • Midi Pyrenées +

Ja havia passat un mes des que vam tornar de les vacances i teníem l´auto una mica abandonada. Aprofitant que era la diada i que el cap de setmana era Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.