|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Si us plauuuuu.....que estava molt bona.....no us guardeu el secret!!!!
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Jo estic amb la Marta qui te aquella recepta apta per aftenis.
salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Encara no l'han penjat ???
Jo no la vaig tastar però me n'han parlat meravelles !!!! |
|
|
Si que es fa esperar aquesta recepta....no recordo el nick de l´autor, sé que els gots m´els donnava la Sandra.... :roll:
|
|
|
La sangría de Sant Pere Pescador? Era de Manolo Pi amb familia (no sé com era el nick). D'aquí uns dies els veuré i a la tornada de vacances si puc, posare la recepta. hola
|
|
|
Hola Malena ens alegrem de veure't per aquí.Esperem que estiguis estudiant a tope per treure't els examens.Ja esteu a punt de fer vacances?,on aneu?.Molts records al guitarrista i als nens..Petonets a tota la família.
Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Hola Jepi, la veritat és que he estat i estic molt liada, a sobre tinc problemes per posar missatges al foro.
Anem a París i la Vall de Loire i marxem el dia 3 per la nit, ja ens queda menys Un petó a tots quatre |
|
|
Malena,marxem el dia 1 i anem primer a veure uns amics al Pais Vasc i despres a Asturies i si queda temps a Galicia.
Esperem que disfruteu molt de Paris i tota la zona,ja ens explicareu les vostres aventures a la tornada. Si veus a l'autor de la sangria estaria molt bé penjar-la.Gràcies i bon viatge. Petonets per a tots. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Malena, que tingueu un bon viatge. Ja em faràs cinc cèntims, doncs l´any que bé vull anar a l Loire i m´anirà molt bé tota la informació que em puguis donar.
|
|