|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Doncs aixó, volem anar a Segovia per semana santa, marxariem el dimecres matí i tornariem el dillus.Em penssat anar el camping Acueducto algú hi ha anat?? qué me recomeneu visitar a segovia ???...i per últim llocs on es mengi bé, ...( bueno , bonito i barato) :mrgreen: ...graciessss.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Doncs...a Segovia, evidentment, l´aqüeducte, i l´Alcàzar, jo no vaig entrar perque vam arribar tadr, passejar pels casc antic....
La Garnja de San Ildefonso i els seus jardins....un matí. Pedraza, poble mitjaval molt bonic... www.pedraza.info/navega/default.htm , a aquesta pàgina tens informació de Turégano, coca, cuèllar...pobles també mitjavals.... usuarios.lycos.es/segovia/pedraza.htm Ayllon també és un poble molt maco... www.segovia-sp.com/ayllon/ Per menjar et faig una copia de llocs que m´han dit però que jo no hi he anat SEGOVIA Sacramenia (usuarios.lycos.es/segovia/sacramenia.htm) Restaurante MARIBEL, el mejor lechazo de toda la Ribera del Duero. SEGOVIA Segovia El CANDIDO o El DUQUE, SEGOVIA Segovia Asador el Bernardino, c/ Cervantes nº 2, Tlf. 921462477, menú degustación a 20 €. De muerte, judiones de Segovia, cochinillo asado, postre, bebida y café. SEGOVIA Segovia Mesón JOSÉ MARÍA. Cochinillo, lechazo, etc. Recomendado por la gente de allí. Mejor que los turísticos Cándido y compañía. Precio Alto. De càmpings no et puc dir res, ja que jo he anant o bé desde burgos on tinc casa, o desde Madrid. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
El camping Acueducto es el únic que coneixo on i vaig estar ja fa uns 8 anys, es un camping sencill peró situat al mateix Segovia, per 4 díes que hi estarás pero que només el farás servir per dormir está prou be. Llocs a visitar ja tels ha dit tots la Marta, pel que fa a restaurants, sempre vaig al Restaurante Duque, el Cándido es el Més famós, peró ja fa molts anys que el cuiner va plegar i va muntar el Duque, que va passar a ser el millor, está clar que qui cuina ja no es el mateix, ja deu ser molt gran, i que han sortit altres restaurants que de bon segur son excepcionals, peró la tradició es la tradició.
Aquí no hi ha estranys, nomès amics als qui encara no coneixem.
|
|
|
Nosaltres vam anar el any pasat i vam anar a dinar al Mesón de José Maria.....ja que ens van dir gent de Segovia que el mesón de Cándido era com "guirilandia"... cosa que despres vam poder comprovar... esveu que ja no es el que havia estat.
Ens van entrar en la auto en el aparcament que hi ha d´autobusos on hi ha l´estatua d´en Candido.. i la poli ens va informar de que ja fa dos anys que això es habitual... per una colla de rumanesos que hi tenen per alli... Es una ciutat petita..però bonica!!! |
|