• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Andorra .. una vergonya!!!!! fa 19 anys 5 mesos #10285

Aquest cap de setmana despres d´esquiar al pla de Mir .. vam baixar cap a Andorra perque volia fer una visita a una cosina meva que te unes botigues i aprofitar per fer-li unes compres.....però la visita va ser de lo més caótic....
Anavem dues autos.... si es un problema trobar aparcament per una auto... imagineuvos per dues.... els parquings eren plens de turismes ....i no hi havia cap parquing on ens hi volguessin....la nostra entrada estava betada.. si no hi havia una balla mesuradora hi havia un rètol indicant la prohibició d´autos ....... ens vam sentir com si fossim gent dún altre planeta....solsament faltava que ens hagueren posat en una explanada envoltats de barrots i ens hagueren tirat a la fogueera!!!!....
Al final vam trobar un parquing on hi acceptaven autos... però solsament hi havien unes 12 o 15 plasses..... quan vam arribar quedaven les dues plasses nostres...vam veure autos intentant trobar aparcament per tota la ciutat . anaven amunt i aballl donant voltes i voltes i mes voltes... ...i els rètols en tots els carrers on hi havien aparcaments públics posava que solsament podiem aparcar de les 8 a les 22 hores....
Tot estava de gom a gom...hi havien cotxes pujats fins i tot a la borera... malaparcats .i no molestaven....encambi...nosaltres si.....

Francament...Andorra cada dia es mes lletja . en tots els sentits.......
Hauriem de fer una concentració d´autos i apoderar-nos dels carrers d´andorra... aviam si aprenen a veuren´s com clients...i no com si fossim delincuents...

Mª José

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Andorra .. una vergonya!!!!! fa 19 anys 5 mesos #10287

No t'ho agafis aixis dona, aixo que espliques ja fa anys que passa, nosaltres gairebe cada mes hi treiem el cap, pero aresultes del que expliques que ja es el mateix que passaba avans, doncs em deixat d'anar-hi.
i si algun dia decidim d'anar-hi anem al Pas de Casa, ja fem les compres alla mateix i fora problemes
La veritat es que fa molta rabia i un feria coses extranyes, a mi el que mes em va fer emprenyar va ser aquest estiu a Cadaques per anar fins a port LLigat et possaven una multa de 150 €, quan vaig veure els municipals em vaig descarregar amb ganes, els vaig dir de tot menos macos, encara que ja se que la culpa no es seva, pero tambe i prenen part. :twisted:

Re: Andorra .. una vergonya!!!!! fa 19 anys 5 mesos #10295

Tranquiiiilaaaaaa M.ª Jose, nosaltres ja fa anys que vem decidir de no tornar-hi a Andorra, i no es passa res, com ve dius, amb cotxe es caotic, dons amb auto, impossible, no ens deixen aparcar per ocupar l'espai de dues plaçes, es lógic, el que no es tant lógic es que no disposin d'un espai per nosaltres, dons, no es va, i punt, pensa que tinc coneguts que hi viuen allà, i ho passan molt mes pitxor que nosaltres, aquest tema el viuen cada cap de setmana. al cap i a la fí, nosaltres estem de festa. El consell: hi han llocs molt mes bonics i tranquils que no estàn mes lluny que Andorra, la teoria es que l'Auto es llibertat, aprofitala per fer el que no pot fer tothom.

Salut. Ramon
http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514

Re: Andorra .. una vergonya!!!!! fa 19 anys 5 mesos #10334

La veritat es que estic dacord en que Andorra esta perdent dia a dia el seu encant. Sempre hi ha hagut molta gent, pero ultimament es increible i la veritat, ha deixat de ser aquell lloc curios i economic on anar a comprar.

Sobre el que t'ha passat amb la auto ho veig normal tenint en compte que ja amb el cotxe hi resulta impossible aparcar. Nosaltres quan hi vem estar amb la auto amb prou feines vem poder parar al Punt de Trobada, i sortir fugint despres cap a la Massana.

Si es vol anar al centre d'Andorra amb la auto, jo crec que lo millor es deixarla a un camping i anar amb autobus, o anar-hi en una altra época de l'any!

Tot i així, segur que us ho veu passar d'allò mes bé!!! ;-) Records a tots!
hthttp://blog.kampistas.com/

Re: Andorra .. una vergonya!!!!! fa 19 anys 5 mesos #10400

En diverses ocasions i foros he expressat la meva opinió sobre Andorra. Crec que la problemàtica que exposes sobre les autos, sincerament, és el de menys. És lògic que si hi ha mancança de llocs per aparcar vetin els vehicles que ocupen un mínim de dues places i estàn ocupats com un turisme. És a dir, mirant-ho fredament farem la mateixa o menys despesa (pot ser que dinem a l'auto) que un Panda però exigim el triple de lloc.
El problema d'Andorra és la sobreexplotació turística sense preveure les infraestructures bàsiques. Es construeix de forma brutal sense importar l'impacte paissagistic ni ambiental, sense preveure que els qui comprin els apartaments han de circular i aparcar, que generen escombraríes i gasten aigua. Tot això no compta. I aixi els hi va. Ben aviat Andorra serà un lloc baratíssim per comprar o llogar un apartament, però on ningu amb dos dits de front li vindrà de gust passar-hi unes vacances.
A Lloret un guiri anglès té pensió completa amb buffet lliure per menys del que li costa un gelat al bar de la cantonada. Aquest és el turisme que han triat i és el que tindran a Andorra.
Però encara hi queden racons molt macos i tranquils, passeu de llarg d'Andorra la Vella i Les Escaldes, ni us acosteu a la presa de pèl de Caldea i aneu directament amb l'auto a disfrutar dels paissatges de muntanya... mentre en quedin.
Ah, i la Cerdanya francesa la tenim més a prop, més barat, igual de bonic i a sobre hi som ben rebuts.
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Re: Andorra .. una vergonya!!!!! fa 19 anys 5 mesos #10408

Sobre la Cerdanya Francesa que dius tu Toni, doncs nosaltres en som uns
enamorats d'aquesta zona tal i com ja em dit en deverses ocasions, et sens tal i com era la cerdanya catalana ara fa uns quans anys.
Nosaltres sempre que podem ens hi escapem ha fer una visita, esta ple recons per visitar.
Toni em llegit que us hi heu sentit molt be a les aigues romanes de Dorres
:mrgreen: sempre que anem cap a Pyrenees 2000 passem per Ur cap a Font Romeu, es mes aprop, encara que per l'altre canto tambe hi em passat molt.
Salut

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Entre els núvols dels Alps +

Un petit accident el diumenge abans de sortir direcció Escòcia, va fer anul•lar les nostres desitjades vacances, i encara que el Ramon es va recuperar molt ràpidament vam haver de Llegir més
  • Dels castells medievals a la Batalla de l'Ebre +

La ruta prevista ens farà reviure un dels capítols més sagnants de la Guerra Civil Espanyola: la Batalla de l'Ebre; visitant el poble vell de Corbera d’Ebre i el museu Llegir més
  • La Garrotxa i els volcans +

Fa setmanes que teníem previst anar a La Garrotxa a fer un tomb pels volcans i pobles de la zona, però ens esperàvem a que canvies el temps ja que Llegir més
  • Islàndia 2007 – Retorn a la terra del gel i foc +

Islàndia, la terra de gel i foc. Situada sobre la dorsal atlàntica, per la qual se separen a la deriva les plaques continentals eurasiàtica i americana, i per les fissures Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12