|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Gràcies Tonio. :mrgreen: :mrgreen: bona propaganda d'aquests pais.
Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
es un video molt instructiu, em recorda el meu pais :mrgreen:
|
|
|
Divertit, però tal i com diu en Jofranc, té unes quantes (força) coses en comú amb el lloc en vivim. :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
|
|
|
tonio fa uns quants anys vem visitar Italia, i mentre circulabem per una avinguda de Torino, de sobte vem veure com un cotxe ens adalantava
per la dreta, pero es que a la nostra dreta i teniem la vorera i plena de gent i a Roma els pasos peatonals, no posesis els peus a terra que de ven segur que et quedes sense. Pero aqui, tambe ens portem l'oli, sense anar mes lluny quan anem a travallar el conductor, si veu una persona esparan creuar per el pas "cebra" sempre sento que diu el mateix, passa passa que no ho esplicaras. Per aixo et deia que els modals d'aqui tambe tenn molt que desitjar. :twisted: |
|
|
El video ha calcado a los italianos. I això que a mi no m'agrada generalitzar. Però el que jo vaig veure a Nàpols no ho havia vist MAI. Quina por creuar els carrers! Ja podien estar els semàfors peatonals verds q els conductors ni cas. Per creuar dos carrers de res 20 minuts de rellotge. Si ja no feien cas dels semàfors què dir dels passos cebra. I una que és una poruga....A Roma 3/4 del mateix. Allò semblava una carrera de rallyes. La veritat que no m'hi veig conduint per allí; les avingudes àmplies no tenen línees pintades....via lliure...avançaments per la dreta, ziga-zagues... :!: ara, vaig quedar enamorada de Roma.
El meu cunyat italià per a mi, ara que no em sent la meva germana, és un perill al volant (exemple clar i proper); ja no sé què dir-li per no pujar amb ell al cotxe. Per Barna fa totes les infraccions que vulguis i ostres té sort, no li ha passat mai res....ni multes...ella diu: Glòria és que en sap molt de conduir... :roll: :roll: :roll: :?: Una salutació. Molt bo el video La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
|
|