• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Triar monovolum fa 19 anys 5 mesos #10706

Hola a tots:
Properament vull canviar el cotxe que ja té molts anys, i he pensat en un monovolum compacte. El presupost es baix, i la caravana a arrosssegar es gran (Knaus Sport 500). Estic entre el Scenic 1.9 de 130CV i el Ford C-Max de 136, he vist algún Km 0 que em podria sortir bé de preu.
Em podrieu dir si algú de vosaltres té un cotxe d'aquests, que tal van?
Si em recomaneu altres marcas també us ho agairïa.
Gracies i salutacions.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Monovolumen fa 19 anys 5 mesos #10710

Hola, nosaltres tenim, un H-1 de Hyundai el nou porta un motor de 140 C.V em creec que es la opció mes economica, aquet coche es un altre dimensio. El problema es la suma dels MMA si pasa dels 3.500 kgs ja ho saps el "E". Salutacions

Re: Triar monovolum fa 19 anys 5 mesos #10712

creo que mas importante que los CV's de potencia es que el vehiculo tractor pese mas que el remolque, por eso te aconsejo el Scenic ya que es un poco mas pesado que el Ford, aunque para mi tendrias que mirar un vehiculo aun mas pesado,

Re: Triar monovolum fa 19 anys 5 mesos #10742

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46

Hola a tots:
Properament vull canviar el cotxe que ja té molts anys, i he pensat en un monovolum compacte. El presupost es baix, i la caravana a arrosssegar es gran (Knaus Sport 500). Estic entre el Scenic 1.9 de 130CV i el Ford C-Max de 136, he vist algún Km 0 que em podria sortir bé de preu.
Em podrieu dir si algú de vosaltres té un cotxe d'aquests, que tal van?
Si em recomaneu altres marcas també us ho agairïa.
Gracies i salutacions.

Potser per un preu similar t'interessa el meu Renault Espace IV que tinc per vendre a la secció Mer-cat. Per tirar de la caravana, ha estat magnífic, per pes i potència.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Triar monovolum fa 19 anys 5 mesos #10755

Jo tinc el mateix que nouespai, i puc dir-te que és un molt, molt bon cotxe... per curiositat , fes-li una ullada.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Triar monovolum fa 19 anys 5 mesos #10758

yo te aconsejaria el C-MAX ya q su motor es del grupo PSA en colaboracion con ford, ademas la he visto tirar de una knaus 500 como dices y era una delicia como subia el puerto de cotofablo a 90 km/H.

Yo acabo de comprar seat alhambra algo mas grande y mas pesada q estos dos pero tambien mas fiavilidad en relacion de los pesos eso si una PMA de 2510 y con la Knaus te pasarias de peso y necisitarias el E

Re: Triar monovolum fa 19 anys 5 mesos #10765

Gràcies a tots per la resposta. Una de les limitacions també es el tamany, doncs el pàrking de casa es molt just, i un cotxe més gran del que tinc ara (4,44 m) seria problemàtic d'aparcar. Penso que la cosa estaria entre el scènic i el focus. Ja us explicaré com acaba.
Moltes gràcies.

Re: Triar monovolum fa 19 anys 5 mesos #10767

Jo encara tinc l'Scénic, el 1.9 dti de 100 cv, amb 112.000 kms i 9 anys a sobre. Ha estirat una caravana de més de 1000 kg. amb alegria i noblesa (vull dir que entre que la caravana era bona i el cotxe també, el conjunt rutllaba de conya, i sense estabilitzador). Molts milers de kms per tot Europa amb vent, pluja i calor (aire condicionat sense problemes). Per tant sempre aconsellaré l'Scénic, per a nosaltres ha estat el cotxe fantàstic.
:)
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Marroc en Setmana Santa +

Destí: Marroc Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per veure o descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Podeu veure o descarregar també la Llegir més
  • Viatge a Noruega +

T’ho miris per on t’ho miris és espectacular. És la natura en la seva màxima expressió. Un espectacle que no té semblança amb res. No saps on mirar per que Llegir més
  • El pantà de Sau +

¿Quién dijo que las AC sólo son para vacaciones, puentes, o fines de semana? ¿Qué pasa con el resto del año? ¿Y esos días fríos y cortos? Pues nada nada, Llegir més
  • La Vall de Camprodón +

Vam decidir passar el dia fora i vam triar La Vall de Camprodon, doncs la muntanya sempre és maca. Són les 8 del matií quan sortim de Prats, direcció St. Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12