|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola, encara no tinc caravana, estem esperan cobrar una historia i segurament pero segur segur que cau, tenim moltes ganes i a més els nens comencen a ser grans i aviat diran que nanai, encara no he escrit pero us llegeixo motles vegades. M'ha fet ilu veure gent de Mataró, jo soc d'Argentona, els meus fills tenen 11 i 7, desde la vostra perspectiva a la de 11 li agradarà el tema del camping. Aprofito per felicitar a Merce67 que per el nom suposo que ets del 67 com jo. Fins aviat a tots. :D
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola Lulu,benvinguda a casa teva.Esperem que et trobis a gust entre nosaltres.
La nena d'11 anys alucinarà del moviment i nens que hi ha als campings.ja no et dic res de les trobades que fem durant l'any on els nens no volen faltar mai(els grans tampoc). Una abraçada desde Navrcles d'un del 67 també. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
benvinguda
|
|
|
Doncs, benvinguda al foro, de part d'un altre forer que tampoc és superexpert escrivint en els foros, peró ... que d'aguna cosa hi entén :D
Ah!! No sóc del 67, però m'hi acosto.. jo sóc del 69... Salutacions des d'un xic més amunt de Mataró, des de Fornells de la Selva... :mrgreen: |
|
|
Benvinguda, ...jo també soc del 67....bona anyada!! :mrgreen: ....
De segur que als teus fills els hi encantarà el càmping i tamb`anar de trobades.... Esperem veure´t. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Benvinguda!!!!! :mrgreen:
|
|
|
Benvinguda lulu, quasi quinta i veïna d'Argentona! Sí en sou unes quantes del 67, com una de les meves germanes, la gran :mrgreen:...ei però només ens en portem un any, que jo sóc del 68 (la segona de cinc germans)
UN petó Glòria La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
|
|
|
Benvinguda lulu, ió no recordo l’any :mrgreen:
Desde Castelldefels |
|
|
Bona Vicenç,jo diria que no passes gaire del 1967 :?: :?: ,jo et posaria al 1969 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Una abraçada. salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Benvinguda al foro, jo tb soc del 67 :mrgreen:
|
|
|
benvinguda.yo ya hace dias que puse el 4 delante.un saludo
Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?
|
|
|
benvinguda. D'un altra que creu que el tema del camping és dels millors invents per als menuts i no tant menuts.
Altra cop benvinguda. |
|
|
gracias, gracias a todos, espero que todo vaya bien y que pronto podamos comprarnos nuestra caravana para empezar, ya os pediré ayuda, y podreis contar conmigo para cualquier kedada, ya vereis lo marchoso que somos, Os sigo leyendo
|
|
|
Bienvenida al foro Lulu.
Un saludo desde Castellbisbal (BCN). |
|
|
Hey!!!! a aquets pas haurem de fer una kadada: la kedada dels quarentons!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Benvinguda siguis lulu HF
Em fa l'efecte que aquí n'hi ha molts que els hi agradaria ser del 69 =)) =)) Salutacions No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Benvinguda, jo soc molt abans del 67.
|
|
|
Aquests carles no te cura. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .
Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Hola lulu, jo tambe soc nou i aprofito per saludar a totom. Jo fa 20 anys que surto amb autocaravana i el meu primer minut al forum.
|
|