• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

JA TORNO A SER AkI !!!!! fa 19 anys 5 mesos #11116

Salutacions a tothom!!!! hola
He estat una temporadeta de relaxing total dorm i fins i tot havia oblidat el passbord!!!! Xò veient aquest klam popular demanant el meu retorn, em veig amb l'obligació de no decebre als meus seguidors inkondicionals :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: . La llàstima és ke cap de vosaltres ha après res :-x , seguim tenint un fòrum ensopit: els joves segueixo dient ke no tenen sang martell i els puretilles passeu de tot. martell
Alguns de vosaltres ja obriu fils perkè la penya participi, xò la gran majoria PASSA de tot. Ke ningú surt el cap de setmana 8O ?? Ningú té un invent genial que estalvia espai 8O ?? i les marujes, no heu trobat una recepta boníssima fàcil i ràpida :roll: ??
Permeteu-me: martell SOU UNS MORTS martell , de molt bon rotllo. :twisted:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: JA TORNO A SER AkI !!!!! fa 19 anys 5 mesos #11122

Canya,canya,canya i visca el Capità Maranya.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: JA TORNO A SER AkI !!!!! fa 19 anys 5 mesos #11123

Més que un capità sembla un sargento
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo

Re: JA TORNO A SER AkI !!!!! fa 19 anys 5 mesos #11125

Si que si, un sargent xusquero.

Re: JA TORNO A SER AkI !!!!! fa 19 anys 5 mesos #11129

vaja,quins col.leges que tens Capità.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: JA TORNO A SER AkI !!!!! fa 19 anys 5 mesos #11131

¡¡ bien !!
TODOS , he echabamos de menos.

Re: JA TORNO A SER AkI !!!!! fa 19 anys 5 mesos #11141

Bentornat sigueu Capità Maranya!!!

M'ha alegrat molt de tornar-vos a veure per aquí, jo que pensava que ja no volieu saber res de nosaltres :roll: però no, veig que esteu en plena forma. :mrgreen:

Estigueu tranquil estimat Capità, 8O no fos cas que agafeu una feridura amb aquest bon humor que mostreu....... :mrgreen:, jo li puc assegurar que l'estimem molt i que l'apreciem amb totes les nostres forces. OXO

Vos, heu de pensar que som una colla de "currantes" de cap a peus i no ens a sobre el temps, sigui comprenssiu........ l'hi asseguro que això tirarà endavant tant o millor que fins ara ;-)

Doncs res, no vull acabar sense recordar-li el gran respecte que us tinc i com pot observar, el tracte de vos continua i continuarà com fins ara sempre a estat.

Salutacions :mrgreen:

Per cert, la til·la va molt bé pels nervis!!! =))
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Albi i retalls de l'Aveyron +

Teníamos 3 destinos claros para este viaje: Albi, Millau y Roquefort. Salimos el viernes por la tarde, sin mucha prisa, del parking sobre las 6.30. Encontramos bastante retención, lo que Llegir més
  • Eslovènia, país petit de color verd +

Després de caminar uns 200 metres per camins exteriors, arribem a l’entrada de la cova que és un forat artificial. El recorregut és a peu. Arribem a la sala del Llegir més
  • Carcasonne +

Aquest cop el destí tornava a estar al sud de França, ens venia de gust arribar-nos a Carcasona i vam aprofitar el "pont del Pilar". Vam agafar l’autopista direcció a Llegir més
  • Descobrint la ruta dels càtars +

A plom sobre el penya-segat i amb una vertiginosa verticalitat es van alçar dues sòlides muralles reforçades per unes torres obertes cap a les gorges. Al llarg corre un camí Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12