|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
En Jepi ja ha fet el seu missatge número 1.000
. Per molts anys!!!
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Gràcies Montse,i a tots,han sigut 1000 missatges plens d'amistat,alegria, companyerisme i amor per una gent que m'heu obert els vostres cors i llars com si ens coneguesim de tota la vida.
Ben haviat farà ja un any del inici de Totcamping i crec que no ha passat un sol dia que fosim a casa i que no m'hagui conectat i divertit amb els vostres fils,amb el Capità Maranya,i amb tota l'estupenda gent(quasi família)que voltem per aquí.Jo ,no sé vosaltres,pero en penso fer 1000 més ben haviat :mrgreen: :mrgreen: . Que la salut,el treball i l'amistat ens hi acompanyin. Gràcies pel detall i una abraçada a tots. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
S'haurà de fer una categoría nova, més enllà de "constant".
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
jajajaj....quina cotorra estàs fet.....
Enhorabona...i esperem que arribis aviat als 2.000. Nouespai...això ja te categoria d´adicte :mrgreen: :mrgreen: Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Vinga,Vinga Matrix que a tu ja et queda ben poc,anims.... :mrgreen: :mrgreen:
Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Tinc d´anar a poc a poc...que desprès m´agafa tendinitis als dits de tant escriure... :mrgreen:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Felicitats Jepi ¡¡¡
Ferem carreres per empaitar-te. A veure qui t'enganxe primer :roll: :roll: :roll: ......Una abraçada. ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Jepi, aquest pas t'haurem de medicar per la Totcàmping-adicció!!!, estigues tranquil que això té cura :mrgreen:
Fora bromes, per molts anys poguem anar donant la tabarra tots plegats per aquí i que, els altres ens ho aguantin!!! =)) Corre, corre que t'agafo...... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
De veritat que te cura?.Perque a voltes m'ho plantego que soc un totcamping adicte.No se com ho faria si hi hagues més moviment del que hi ha.
Gràcies i salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Que no anem cada dia a la feina? etc etc, i no ens diuan adictes, dons si ans agrada perque no?.
Salutacions i no pateixis que no t'agafare pas. |
|
|
Aixo de que no m'atraparas,ja ho veurem,a la que vaguis a la primera trobada estràs més enganxada que el pegamento :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .
Una abraçada i Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|