|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola
Ja ens hem decidit per la autocaravana que volem una RAPIDO 9087df (motor FIAT de 157CV), pero no la tindrem,com molt aviat, fins l'octubre i no tenim clar si sera model 2007 o 2008. Vem estar parlant amb el venedor de la posibilitat de agafarla amb el canvi automatic, pero ens va dir que el consum es dispara i que en les pujades el canvi esta constantmet funcionant el que provoca que s'escalfi molt el motor. Algu de vosaltres te experiencia en canvi automatic i en pot dir alguna cosa? Gracies Intentem deixar aquest món una mica millor de com ens el vam trobar (B.P.)
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Jo no crec que sigui cert lo que et diu el venedor, tot depent de la conducciò,
si trepitjes mes consumira mes, com els de canvi manual. En pujades mantindra la marxa que porta, si no augmenta la velocitat o la inclinaciò de la pujada. En el pais del americans es mes nombros els cotxes de canvi automatis que els de canvi manual per aixo aqui el preu de venda s'incrementa en 1000 o 2000 €. El canvi automatic es molt comode, però aburrit. Si no hi ha cap problema fisic considero mes important el control de velositat que no pas el canvi automatic. Espero que et sigui d'ajuda :D SALUTACIONS :D No te tomes la vida en serio, al fin y al cabo no saldrás vivo de ella
|
|
|
dubto força de lo que diu el venedor, jo tinc un cotxe amb canvi automatic i un camio trailer tambe amb canvi automatic, i ni gasten mes ni s'escalfen, son molt comodes i si cal (que no acustuma) pots utilitzar el secuancial per posar la marxa que vulguis, per mi no hi ha cap dubte, pero tot va gustos
salut Oscar |
|
|
Jordi...una pregunta , aquesta caravana está homologada per 4 places en carretera amb el carnet B? al catàleg posa 4(3) amb condicionant de si poses bola per remolcar....però ahir vaig veure una altre integral que si volies la 4ª plaça, havia d´ésser amb el carnet C no sé si serà el mateix cas...
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Hola Marta,
S,i aquesta aotucaravana esta homologada per 4 places en carretera amb el carnet B. L'altre que vas veure no se quina es.... pero aixo de les homologacions es un lio. Suposo que si volgués aquesta mateixa autocaravana amb 4 places homologades i a mes una bola per remolcar, seria necessari el carnet C. No se si es aixo el que volias saber. Intentem deixar aquest món una mica millor de com ens el vam trobar (B.P.)
|
|
|
Exactament...la que vaig veure era un Adrià.
Moltes gràcies. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Ostres Jordi j aquesta auto fa molta patxoca.Que per molts anys la pogueu disfrutar.
Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Moltes gracies.
Ara de moment toca esperar.....¡es fara llarg! Intentem deixar aquest món una mica millor de com ens el vam trobar (B.P.)
|
|