|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Aquest cap de setmana tinc una calçotada per l'Espluga de Francoli i volia saber llocs interesants per anar a dormir i passar el diumenge amb les meves filles. Com sempre us ho pregunto a vosltres perque els vostres consells sempre son els millors . Jajaja!!
Una abraçada a tots i espero coincidir aviat. Jepi, no podre anar a Navarcles pq la meva filla te una cursa d'atletisme i el dissabte té basket, ho sento mollt pero estic segur q ho passareu molt bé, com sempre feu! Gracies |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
He aquí la respuesta a tus inquietudes:
www.viajarenautocaravana.com/escapadas_detall.php?idg=9804 Y que vaya bien la salida..... |
|
|
Hola Arcadix ¡¡¡
A l'Espluga de Francolí no deixis de veure el museu dels oficis i de la vida rural :D :D :D ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
I encara que és una redundància parlant de l'Espluga, estan les seves coves, a nosaltres ens vam agradar molt (tant als petits como als grans).
Salutacions, Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
|
Benvolgut Arcadi,sempre sereu molt benvinguts a Navarcles,i se ,perque ens coneixem que realment no pots venir.Les nenes son lo primer,jo ,ho tinc molt clar.Una abraçada ben forta i disfruteu molt a la calçotada.
Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|