|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Moltes felicitats a totes les dones treballadores d’aquest forum
Desitjo que tingueu un bon dia MOLTES FELICITATS A TOTES Joaqui
Los viajes son como los libros, se inician con cierta incertidumbre, y se finalizan con nostalgia. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Jo també us desitjo a totes vosaltres que tingueu un fantàstic dia de la dona treballadora i amb el vostre permís, en especial a la meva estimada Marta OXO
Un petonet a totes!!! :mrgreen: Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
M'uneixo a la felicitació de totes les dones treballadores(que ho són totes).Que aquest any sigui ple d'igualtats per a tots.
Que fariem sense aquestes maravelloses dones??????. Una abraçada a totes. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
jo també m'uneixo.
Françesc. Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?
|
|
|
Quina poca felicitat que teniu,només 3 felicitacions i dues són de dos mig homes,on son les dones del forum? :evil: :evil: despres us queixareu dels homes.
Una abraçada a totes. salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Vols que et digui on son les dones del fòrum ?? Doncs on han de ser, a la cuina
, que era el dia de la dona treballadora i no la de la que es grata la panxa tot el sant dia :mrgreen: :mrgreen:
|
|
|
Hola Jepi i companyia
Això de que faríem sense aquestes meravelloses Dones Dons jo que tinc uns quants anys mes que tu i mes vida viscuda Et contestaré << RES DE RES però es que RES DE RES >> Ja que son l’anima de la casa .lo mes bonic i entranyable que tenim. I moltes vagades . ho tenim davant del nas i no ho sabem veure. Desda aquí vull fer un brindis i una abraçada ven forta a totes les Dones ,especialment a les de Totcamping i extensivament a les de tot el mont . Es mereixen això i molt mes Bueno adéu-siau com avui tinc la Dona a fer un sopar i jo e tingut que menjar sol , rentar els plats i fregar la cuina. Deu ser per això estic tan inspirat Fins a Navarcles |
|
|
Moltes gracies a tots.
Salutacions |
|