• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

ajuda amb roller roma fa 13 anys 8 mesos #11743

Hola a tod@s:

A veure si algú pot ajudarme!!!
Stic intentant aconseguir la documentació de la meva caravana, que com és molt antiga es inexistent.... Al fabricant es molt complicat perquè em demanen un contracte de compra-venta i el primer propietari vés a saber qui és!!!!
Jo l' únic que tinc és la factura i la garantia amb el número de bastidor.
M' heu comentat que amb la clau d' homolgació de la caravana un enginyer industrial em pot fer la fitxa ténica reduida para pasar la itv

ALGÚ TE UNA ROLLER ROMA 390 AMB DOCUMENTACIÓ QUE EM POGUI DONAR LA CLAU D' HOMOLOGACIÓ?

GRACIES
Amb la casa a sobre.....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: ajuda amb roller roma fa 13 anys 8 mesos #11745

Ostres mireim, nosaltres vàrem tenir una Roller Roma, però era el model 445S. (quins records...... :mrgreen: )

No sé si la clau d'homologació pot ser la mateixa d'un model i de l'altre, si fos així, diguem-ho que miraria de buscar-te les fotocòpies de la paperassa que guardem d'ella haveure si hi figura. Si ho tenim, t'ho diré.

De totes maneres, mira d'esbrinar-ho trucant a qualsevol concessionari de la marca, crec que ells poden tenir la clau d'homologació, i sinó, demanal's-hi si es la mateixa entre els dos models i jo t'ho puc solucionar, d'acord?.

Ja diràs quelcom

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: ajuda amb roller roma fa 13 anys 8 mesos #11747

Moltes gracies CIM, pero no és el mateix numero, cada model en te un de diferent.
La marca Roller no posa especial atenció en ajudar a la gent que diguem!!!!
Ja els he trucat i no han sigut gaire amables....

Gracies de tota manera...
Amb la casa a sobre.....

Re: ajuda amb roller roma fa 13 anys 8 mesos #12030

Hola Mireim:

Prova a través d´una gestoria. Pel que fa a ITV, les caravanes de menys de 750 kg. no n´han de passar.

Jo tinc una Lido 360 que si fa o no fa és de la mateixa època i de moment aguanta.

Confirmo el que ja s´ha dit de la poca atenció de Roller; jo els vaig fer una consulta per correu electrònic i la vaig haver de resoldre per una altra banda. Encara espero que es dignin a respondre´m.

Salutacions,

Rha-mon

Re: ajuda amb roller roma fa 13 anys 8 mesos #12082

Hola mireim
El millor que pots fer és anar a la Delegació Provincial de Tràfic, amb la factura, la garantia amb el nº de bastidor, una calca del nº de bastidor, que porta gravat en un lateral de l'enganxall de la caravana i la fitxa tècnica del cotxe. Crec que com la caravana deu tenir un P.M.A. de 750 kg, amb això serà suficient perquè et donin l’autorització de circulació del conjunt tractor i remolc.
Salut
Andreu

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

Toti en 5 dies (10.12), Labrit en 7 dies (12.12), Ficus en 14 dies (19.12), Kabretes en 19 dies (24.12), Carles.cat en 22 dies (27.12), MARGA en 24 dies (29.12)

Alguns viatges

• Bretanya +

Hem sortit de Montcada i Reixac amb la caravana cap a les 6,50 del matí cap a La Jonquera, Perpignan, Narbonne, Toulouse, Bordeaux i La Rochelle. Som a 7 d'Agost, Llegir més
  • Baviera, Selva Negra i Alsàcia +

Som dues families amb 4 nens ( 2 nenes de 6 anys, una nena de 4 anys i un nen de 2 anys), i anem amb 2 caravanes. Sortim el dissabte Llegir més
  • Eslovènia-Croàcia-Bòsnia +

Destí: Eslovènia-Croàcia-Bòsnia Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Portugal +

...El Castell dos Moros és un antic castell situat damunt l’escarpat del poble amb un panorama des d'on, si no fos per la calitja, veuríem el mar. Tornem altre cop Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.