|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bé amics ja tenim a sobre el Juliol i molts dels nostres forers ja tenen les coses apunt per fer Vacances,ara ens els mirem amb enveja,pero a tots ens arribarà.A tots ells els desitjo un bon viatge ,que puguin disfrutar del plaer de coneixer llocs nous,gent diferent i cultures amb diversitat.Que la salut us hi acompanyi així com la sort i l'aventura.
Se de dues famílies que comencen ,la d'en Cala i la d'en Tonio,podriem anar possant aquí els que sapiguem per anar fent recompte dels dies que els falten per tornar. Petons a tots . Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Gràcies Jepi, ja ens parlarem a la tornada, ja explicarém amb tot luxe de detalls la nostra ruta per Eurodisney-Alscia- Selva Negra Alemania.
Una salutació i ho dit ens parlem a la tornada |
|
|
Cala i Tonio:
Bon viatge, tant debó trobeu bona carretera, bones aventures, llocs fantàstics i moltes anècdotes divertides de les vostres vancances... A la tornada ens ho expliqueu Ok? Fins aviat !!! |
|
|
Bon viatge Cala i Tonio. jo ja tinc també l´olor de vacances a prop, sortirem el dia 13....
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Caram el dia 13 no puc venir perque estic d'aniversari i espero que la Carme hem porti a fer una mariscada .O amb un sopar baratet en tinc prou.
Bones vacances.Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
8O 8O 8O ....que és el teu aniversari, petitó? =)) =)) ...amb un sopar tots dos juntets sense nanos.....y una nit plena d´estels....que iluminin el vostre camí junts....amb això segur que et conformaràs......
El 14 és el de 12083...a mi em sortirà més car....em toca pagar-li les vacances.... :mrgreen: Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Aixo de conviure amb un cranc ja costa,ja.Felicital de part meva,farem una festa cibernetica.
salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
i ho celebrarem amb un 69. M'agradan els números. |
|
|
:oops: :oops: martell martell martell
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Qué és aixó del 69 ???, explica, explica...
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: gustós gustós gustós :roll: Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Bones vacances per Cala , Tonio i Matrix, i para Jepi i 12083 una abraçada de tot cort. Moltes felicitats.
Nuespai un 69 es un 69 Una abraçada a tots |
|
|
Ostres, aquest fil no era per desitjar-nos bones vacances??? 8O :?:
I ara me'l miro i veig que parleu de números. Que feu la combinació de la primitiva ??? Un company que teniem perdut em va comentar que aviat comença vacances. En JMFERNAN anirà uns dies a Astúries i després cap a Alemanya. No hi ha com tenir 2 mesos de vancances. :!: :!: :!: |
|