• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Com grabar una targa per la pda? fa 20 anys 2 mesos #121

Hola amics ,tinc una Pda Airis i porta de serie una targa de memoria amb el router64,jo no hi entenc gaire,pero diuen que es millor el TOM TOM o la via Michelin.He fet anar la burra i tinc el tom amb els mapes d'europa,el problema es que no se com fer-ho per passar l'informació de l'ordinador a una targa de memoria.Algú hem pot ajudar?.Gràcies.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Com grabar una targa per la pda? fa 20 anys 2 mesos #128

Ara he de marxar volant. Al migdia miraré si tinc un moment. Sinó, al vespre :D

Re: Com grabar una targa per la pda? fa 20 anys 2 mesos #129

Gràcies Mireia,hem puc esperar.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Com grabar una targa per la pda? fa 20 anys 2 mesos #130

Jepi hauries de tenir un programa que fa la sincronització entre el pc i la pda.
El més usual és microsoft activesync és un soft que en teoria hauria de venir amb la pda i a través de usb et permet passar arxius d'un a l'altre.
Jo tinc una pocket, al principi costa però ja veuras com te'n sortiras.
La mula fa miracles.

Re: Com grabar una targa per la pda? fa 20 anys 2 mesos #133

Un altre opció es utilitzar un lector de targetes extern connectat a l’ordinador. Son per diferents formats (SD,Flash Compact etc) i funcionen amb connexió USB.
Si et refereixes a la instal·lació pròpia del Tom Tom, cal definir unes carpetes, depèn de la "versió" que tinguis

Salutacions
Enric

Re: Com grabar una targa per la pda? fa 20 anys 2 mesos #138

Hola Jepi!
Primer de tot sí que has de poder sincronitzar la pda amb el pc per tal de passar informació de l'un a l'altre. La pda ja ha de tenir l'ActiveSync , igual que el pc. Connectant-los amb els fils que porta (per l'usb) els sincronitzes.

Jo tinc el TomTom instal.lat a la pda, no a la tarja. Ja me li van posar. Suposo que la instal·lació no deu ser gens diferent de la de qualsevol altre programa.

Els mapes els has de posar a la tarja de memòria. Primer cal descomprimir-los del paquet que t'ha arribat amb la mula. Llavors ja no queda més que copiar-los un per un a l'arrel de la tarja. Per copiar-los sí que em va costar una mica. Mira't el fil que hi ha sobre l'ACER a l'altre fòrum. Ja em diràs alguna cosa si et perds o hi tens alguna pega. A veure si ens en sortim!!

Re: Com grabar una targa per la pda? fa 20 anys 2 mesos #145

Gracies a tots.primer haure de lleguir les intruccions per trobar on es l'activesync i despres cal tenir una targa buida per tal de grabar-la.La veritat es que sòc una miqueta patata en tots aquests temes,els acabo aprenent pero s'em fan pesats.Pero un no es pot adormir i ens hem de posar al dia sempre.Salutacions i ja os anire informant.

Re: Com grabar una targa per la pda? fa 20 anys 1 mes #288

Jepi jo tinc la mateixa,també vaig demanar informacio i la Mireia molt
amablement amb va orientar una mica, dic lo de una mica parque amb
ella vaig descubrir la famosa "mula" ara fa uns quinze dies que estic
batallant per poder-me baixar el Tom tom 5 i els mapes d'Europa per
aixo Mireia no deia res,deixant a part que l'ordinador ha estat gairebé
una setmana que no funcionaba, amb queda la maitat de carreteres.
Ja veurem que en surt de tot aixo :evil:

Re: Com grabar una targa per la pda? fa 20 anys 1 mes #340

Aixi Jofranc estem a les mateixes.Pero tu ja hem portes la delantera.Encara no he comprat la tarja.espero que ben haviat m'hi pugui dedicar i deixar-la fina per poder-la fer servir per les vacances.
salutacions al Lluçanes.

Re: Com grabar una targa per la pda? fa 20 anys 1 mes #344

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Jo tinc un tomtom 5 que em sobra...perque la meva pda i el 5 no son amics.
Si el vols m'ho dius.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Com grabar una targa per la pda? fa 20 anys 1 mes #365

Josep Mª,jo tinc una airis 9 i algo,no se si es la mateixa que tu,pero si no ho es i la portes a Sant Pere pescador ho podriem probar i fer negocis,si et sembla bé.
Salutacions i records a la família.

Re: Com grabar una targa per la pda? fa 20 anys 1 mes #768

Par fi he aconsaguit baixar de la mula el TomTom o sigui el programa i
els mapes d'europa :D Amb l'ajuda del meu fill hem lograt gravar-ho
en una targeta SD i ara nomes falta probar-la,espero que funcioni.
També vaig baixar els mapes dels paisos del est d'europa per el Route 66
i no hi ha manera de poder-lo obrir. Pero ja estic content amb el TomTom 5
Joan :mrgreen:

Re: Com grabar una targa per la pda? fa 20 anys 1 mes #773

Me n'alegro Jofranc, que ja sé que en aquest maleït món de la informàtica, quan una cosa comença a fallar i un s'encalla, n'hi ha per agafar un atac de nervis. Pel Tom Tom, a la mula hi trobaràs gairebé tot Europa!!
Et diria que si et funciona bé el Tom Tom, NO T'EMBOLIQUIS MÉS!!! No cal que t'enredis amb un altre programa.

Re: Com grabar una targa per la pda? fa 20 anys 1 mes #958

Jepi has pogut solucionar el problema de la targeta?
jo no ancara, es queda gravat, pero al dia sagüent ja no hi ha res
i a mes a mes queda la PDA desmemoriada, el fill, diu que potser es molt
justa de 512 mg. i no es grava tot, m'ha dit que en compri una de 1 Giga
pero penso, que el que no es queda gravat es el programa i a mes crec
que tot plegat nomes es grava a la PDA i no a la targeta
Par cert es pot saber si hi ha alguna cosa gravada a la targeta?
Amb el lector de la maquina de fotografiar es pot saber?
Potser que la targeta no sigui bona?
Joan

Re: Com grabar una targa per la pda? fa 20 anys 1 mes #971

Jofranc, pots veure què hi ha a la tarja amb la mateixa PDA o amb qualsevol altre lector, per exemple la càmera.
Si la tarja és justa ja t'ho trobaràs quan hi intentis ficar coses i et digui que no hi cap, però si les hi pots gravar i queda força plena no és el motiu pel qual hagi de fallar. La meva tarja també és de 512 i com que hi vull ficar massa coses, en tinc una altra. De fet, si fos més gran, millor, encara que acabes afegint-hi coses que no sempre són imprescindibles.
Una altra cosa és si la PDA es queda sense càrrega. La meva, l'Acer n35, si es queda a zero de bateria, s'esborra tot el que hi he afegit ( de la memòria de la PDA no de la tarja!). Vigila que no sigui això el que et passa i per això "desaparegui" tot.

Re: Com grabar una targa per la pda? fa 20 anys 3 setmanes #1561

Avui m'he adonat que no desapareix res tot esta en la seva carpeta
l'unic problema es que no s'em obren les carpetes diu que hi ting de possar-hi algo i llavors obrir

Re: Com grabar una targa per la pda? fa 20 anys 3 setmanes #1562

Exactament diu "pon la aplicacion y abre la carpeta"

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Besalú, un cap de semana a l'Edat Mitjana +

L'èxit de la novel·la “El pont dels jueus”, de Martí Gironell, va despertar el meu interès pel poble en el qual es desenvolupa dita història, Besalú, així que vam decidir Llegir més
  • La Franja i el Maestrat +

Sortim de Martorelles (Mollet) i agafem  l’AP-7 en direcció Tarragona. Ens desviem cap a Reus, per la N-420 passem per Móra i Gandesa. A Gandesa fem la primera parada. Cal Llegir més
  • Alcalà de Henares +

Destí: Alcalá de Henares Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Baviera, Selva Negra i Alsàcia +

Som dues families amb 4 nens ( 2 nenes de 6 anys, una nena de 4 anys i un nen de 2 anys), i anem amb 2 caravanes. Sortim el dissabte Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12