|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
|
Vull que em perdoneu però aquest dies.. deprés d´haver estat a Navarcles.... encara m´he tornat més tonteta.. ufffff
He estat reflexionant sobre el cap de setmana i el que significava per a mi i ....... Solsament us volia dir a tots els que formeu TOTCAMPING... . Els grans i petis.... joves i "veteranus"...els que teniu els peus plans i els que teniu massa pont, els rossos , els morenos, a les " pelitenyides" als desdentats.. els que els hi fan pudor els peus... als que els hi agraden les mongetes amb botifarra..els que estimen el foc. els que no...uffffffff els que sou com jo... imperfectes... els que sou megaperfectes... els que us enfadeu, els que poseu pau....els que porten licor de café....els qui estimen el " chope", els que canten cançons fins altes hores.... els que mollaria..........no acabaria mai..... A TOTS ELS QUE FORMEU TOTCAMPING... GRACIES PER DONAR_ ME EL QUE EM DONEU.... GRACIES PER FERME SENTIR EL QUE SENTO... GRACIES PER SER DIFERENTS...... OXO Perdoenu.. avui ha estat un dia de reflexió :mrgreen: però si no us ho dic ... REVENTO Mª José :mrgreen: |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Ei, Maria José.
Doncs, diga-ho, que ens encanta escoltar-ho !!! La vertitat és que a Navarcles em vaig adonar que m'havia nascut certa consciència de formar part d'un grup al que aprecio molt, quan en Jesús parlava de la possibilitat de fer certa trobada o activitat on hi participessin les "nostres autos". I la paraula important no eren les autos (tot i que a Navarcles era el que hi havia, juntament amb els cotxes dels que us hi vau apropar en cotxe), sino que l'èmfasi estava en la paraula "nostres". (capítol segon de les confessions nocturnes a Totcamping. Continuarà?) 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Com sempre, em rellegeixo i penso que puc donar peu a malentesos.
Pels que no vau estar a Navarcles, el que volia dir és que les 30 autos de Totcamping que hi van estar, emmig d'un gran grup de gairebé 150 autos, em van fer adonar que tots 30 ens assemblàvem més del que m'havia imaginat. Amb això vull dir que tinc consciència que hi ha un col.lectiu Totcamping, format tant pels que vam estar a Navarcles, com pels que no hi vau estar. Però jo me'n vaig adonar a Navarcles, d'aquest "fet diferencial". 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Gracias TOTCAMPING per ser com sou. brindem
|
|
|
No se que dir...
:-)) GRÀCIES A TOTS PER SER COM SOU ! Salutacions
|
|
|
Mireu que som estranys, eh ?
A sobre de catalans, de totcàmping. Més estranys ja no hi han. Com se'n assabenti el Losantos... La veritat és que vaig estar-hi poc però vaig veure dues sensibilitats diferents. Ni millors ni pitjors ( com diu aquell ), només diferents. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Ostres depres d'una setmana de tot el bullici,em refermo i veig que no soc unic de descobrir una magia amistosa que ronda entre nosaltres i no ser dir el perque.Tots som diferents,amb diferents oficis,gustos,amistats,tan sols ens uneix una petita afició,pero que cada dia fa que ens sentim més agermanats,més units,més de família.Soposo que com tot ,es un fragil granet de sorra que posem cadescu de nosaltres per anar fent els ciments.
Mª Jose avui hem vist el teu canto més poetic,el teu perfil que molts coneixem de bons sentiments i bona amiga,igualment per l'Eva que fa de les parules una bonica prosa. Vicenç ,tu si que no has de canviar ets pistonut. Igual que tota la família totcamping.cat. Una abraçada a tots i que per molts anys ens poguem anar trobant amb aquest bon rotllo que ara tenim.Que ningu gosi destorbar la tranquilitat d'aquest forum. Petonets. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Però .............que passa avui ???
Esteu tots nolstalgics ??? .........Mica a mica .........Tot camping es fa gran ¡¡¡ ..........i gracies a la tasca feta per alguns dels seus membres, s'aconsagueixen fites fins fa poc impensables ¡¡¡ .........GRACIES ¡¡¡ ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Jo, si ho hagues de resumir en dues paraules, en diria Totcamping-adicció.
Es ben cert que avui en dia es catalògan a les persones pel que són, pel càrrec que representan a la societat i pel que tenen o deixen de tenir. Amb la Marta ho hem comentat més d'una vegada que la petita gran família que formem a Totcàmping això no passa, ningú es més que un altre, que no hi ha distincions per la raça, religió, sexe i demés coses secundarias per no dir terciàries........ en resum, que tots som per un igual i esperem i desitjem que sempre sigui així, de no ser-ho, perdria tota la màgia que fins ara tots n'hem estat encomanats. Mai hagues cregut que per aquest mitjà d'internet, poguéssim coneixer gent que ja formen part de la nostra vida, enfortint dia a dia els víncles d'amistat i enrriquin i fen més fortes les arrels d'aquest punt de trobada. Companys, felicitem-nos tots plegats d'aquest "racó sonat" que em creat i que tan ens fa vibrar, per molts anys!!! Una abraçada Carles i Marta No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Crec que la Neus a dit una frase molt correcte, Totcamping es fa gran,i ha partir d'aqui hi ha una serie de persones, molt agradables, que son els culpables del que passa,com ara La Tiramillas, la EvaV, Tonio i com no el amic de tots El Jepi i la Mireia i alguns d'altres, que ara mateix no recordo, doncs com deia, sou els culpables que em les vostres crides o trobades, tots em la masura posible, correm a formar part d'aquesta pinya cada cop mes gran, i per aixo i em el meu cas en concret, t'adones que fins i tot aquell estrany, es una amic.
Per aixo penso que en momens com aquest es quan surt la sensibilitat que ens demostren la Mª Jose, l'Eva, Jepi,Cim,Nouespai i tots Salut per tots |
|
|
se m'omplen els ulls d'aigua
gracies a tots Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?
|
|
|
sóc de poques paraules.
Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?
|
|
|
Poques paraules, peró ven dites...i que sortin de dintre.. aixó es el que conte.
Serà la primavera, serà la pluja, sigui el que sigui el que fa possar melancolic, es perque estem esperant un altre quedada.... segur... Salut. http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514
|
|
|
A mi que no em toquin el Totcàmping.
Hi haurà gent amb la que tindré més sintonia que amb d'altres, alguns tindreu poc nervi i no sereu massa gamberrillos i potser la meva forma de ser no caurà bé a tothom, segur. Però una cosa és ben certa, tots ens respectem. I quan parlo del Totcàmping se m'omple la boca, amb vosaltres tinc molt més en comú que amb els companys de feina i fins i tot la família. Vosaltres heu decidit disfrutar del vostre temps de la mateixa manera que ho faig jo i de vegades em permeteu compartir aquestes estones. És el vostre temps, el que decidiu com gastar i un poca-solta com jo té el privilegi de gaudir-lo amb vosaltres. Si senyor, tot un luxe, sou la millor companyia. |
|
|
VEIEU COM SOU DIFERENTS??????
:-)) :-)) :-)) :-)) :-)) OXO Mª JOsé OXO |
|
|
Us heu parat a pensar que només fa poc més d´un any que ens coneixem?....però... per mi sembla que us conec de tota la vida...
A la feina i a la meva familia, quan els hi dic que surto amb gent que he conegut per inetrnet...em miren com dient...pobre!!! amb quina gent s´ajuntarà......amics per inernet!!! ...però per mi...SOU ELS MILLORS!!!!!...i espero continuant dient que tinc uns amics coyunuts!!! (i perdò per la paraula... :oops: ) Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Ara que ho dieu tots som una cosa estranya, en primer lloc som bona gent, i gracies a totcamping hem pogut fer una amistat i coneixença que avui en dia no es poc, i despres estem en un foro que mes o menys tothom es presenta com es i per això te exit, si us plau no canvieu, seguim sent un bon grup on tothom que vulgui si trobi com a casa i no els faci por portar un nou amic tinguent por de que diran, sino em el convenciment que sera un més a la colla, si més no fins on podem, gracies per ser aqui fins la proxima.
|
|
|
Doncs......... en fi,.............. :roll: he llegit aquest fil........ i tinc la "pell de gallina".......... m'agrada la vostra companyia internauta i trobar-nos de tant en tant amb alguns de vosaltres......... en fi...........
amics, companys, amigues, companyes, ............. seguiu així, no canvieu...... |
|
|
Hem fet la posta a punt de l'auto, i hi acabem de col.locar la tortuga de Totcàmping.
Ha quedat així: es.pg.photos.yahoo.com/ph/eva_verdaguer/album?.dir=/eb15re2 Ara dorm al pàrking, però dijous al vespre us la podeu trobar per aquestes carreteres ... 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Us han quedat molt bonics.Llui-los per tot arreu amb molt d'orgull.
Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
|
|