• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

algú viatja en càmper?? fa 19 anys 4 mesos #12378

Hola! Fa molt poc que soc per aquí però em fa l'efecte que tots viatgeu amb caravana o autocaravana... algú ho fa amb càmper, tipus la mítica California de Volkswagen?? Nosaltres hem comprat una Vito Marco Polo (Mercedes) que és molt semblant i amb tot luxe de detalls (menys wc però duxa exterior!) i m'agradaria poder intercamviar opinions amb gent que tingui una de similar... encara que ja estic aprenent força i agafant idees dels autocaravanistes de per aquí i altres fòrums!
Moltes gràcies per avançat,
Sonia
;-)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: algú viatja en càmper?? fa 19 anys 4 mesos #12381

Aquí hi ha de tot una mica, nosaltres si anem amb camper (California T5) i n’estem encantats, sobre el WC posant-ne un de químic està solucionat ocupa un espai però et soluciona urgències i a mes a més el folres i el pots fer servir de seient extra.
Salutacions i a disposar.
SABER QUE SE SAP EL QUE SE SAP I QUE NO SE SAP EL QUE NO SE SAP; HEUS ACÍ EL VERITABLE SABER.
Confuci.

Re: algú viatja en càmper?? fa 19 anys 3 mesos #12383

Hola Druida! Gràcies per la resposta, més endavant mirarem lo del wc químic!
Vosaltres feu acampada lliure, aprofitant que la California es més "discreta" que una autocaravana? A nosaltres es el que ens agradaria, però som novatos i no sabem per on començar ni si està del tot permés pasar nit si no es a un parking o camping...
Per lo demés estic molt contenta amb la Vito perquè no és gaire gran i la pots utilitzar a diari com a turisme per desplaçaments a la ciutat... i els caps de setmana, carretera i manta!

Re: algú viatja en càmper?? fa 19 anys 3 mesos #12385

Hola Sonia, la avantatge dels camper es la que tu comentes, sobre on parar per suposat que pots fer-ho fora dels càmpings o pàrkings es una qüestió de tenir seny i sort, has de tenir en compte la llei de costes, els espais naturals protegits i les prohibicions d’alguns ajuntaments. Nosaltres sempre anem per lliure però procurem ser discrets i respectar la natura i els reglaments. Fins ara (toquem fusta) no hem tingut cap ensurt ni problema.
Com dius que os agrada la platja os recomano un lloc molt adient i freqüentat per AC, es a l’Ametlla de Mar i es diu les tres cales s’entra per la urbanització del mateix nom, hi ha una zona de pàrking al costat del castell de Sant Jordi D’Alfama on sempre hi ha AC pernoctant, no hi ha WC per això cal portar un químic, en canvi a la platja hi ha dutxes, encara que ara encara el temps no acompanya gaire.
Ja veureu que aviat passeu de novells a veterans en quan feu la primera sortida.
Jordi
SABER QUE SE SAP EL QUE SE SAP I QUE NO SE SAP EL QUE NO SE SAP; HEUS ACÍ EL VERITABLE SABER.
Confuci.

Re: algú viatja en càmper?? fa 19 anys 3 mesos #12386

Gràcies de nou, Druida! de fet ja vàrem fer la nostra primera sortida fa unes setmanes, varem anar 4 dies a las Alpujarras! A les nits una micona de fred per lo que ens agradaria posar-hi calefacció estàtica, on puc informar-me de modalitats i preus?
Gràcies també per la info de l'Ametlla de Mar, a veure si aquests dies el temps millora per que m'agradaria anar-hi el cap de setmana!
I a veure si s'anima algú més a entrar en la conversa del meravellós mon de les càmpers i aportar més idees!! que no em crec que siguem el Druida i la eguz els únics... el cas es que deia algú en un altre fòrum: "en efecte som una minoria, però una minoria selecta" ;-)

Re: algú viatja en càmper?? fa 19 anys 3 mesos #12403

Hola eguz i druida,

Per si no coneixeu aquest foro us poso el següent enllaç, on fan veritables
meravelles a les campers com posar-li fins una ducha interior:

www.foro4x4.com/foro/index.php?board=11.0

Salutacions.

Re: algú viatja en càmper?? fa 19 anys 3 mesos #12421

Gracies Jorigaba2 si el conec, el Druida que hi surt soc jo i la furgo del avatar la meva je je. Jo de dutxa faig "la del aviador" alita alita i motor, je je, ara etic a Badajoz conectat gracies a algú que te la Wifi oberta hem pernoctat a una benzinera i anem cap a Portugal, per cert si algú vol anar a veure els cirerers florits de la Vall del Jerte encara hi es a temps es un espectacle fenomenal veure milions de cirerers florits al mateix temps.
Confuci.

Re: algú viatja en càmper?? fa 19 anys 3 mesos #12423

gràcies jordigaba2! :D jo no el coneixia! (ja vaig dir que sóc molt novata)

apa ja m'he registrat, i aviat (quan m'acceptin :-| ) hi penjaré les fotos de la meva càmper 8-)

gràcies de nou i fins aviat!! ;-)

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Alguns Alps Suissos +

...La primera visión del pueblo y de la cascada de Staubbach “sobre” el mismo, nos deja boquiabiertos por su belleza imposible. El valle de Lauterbrunnen se considera uno de los Llegir més
  • Illa de Ré, "la blanche", illa d'Oléron i la Rochelle +

Aquest estiu 2011 fem un viatge força tranquil visitant amb molta calma la Charente Maritime. A la costa atlàntica francesa, just enfront de La Rochelle i a uns 3 quilòmetres Llegir més
  • Pirineus francès i català +

Després d’alguns caps de setmana sense poder sortir, el 16 i 17 de juny, vam poder fer una escapadeta amb l'autocaravana pels Pirineus, francès i català. 16 de Juny Com Llegir més
  • Languedoc - Roussillon +

Inicialment quan ens vam començar a plantejar les vacances de Setmana Santa vam pensar en França; la nostra darrera experiència per terres gavatxes ens havia deixat molt bon record i Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12