Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola companys ¡¡¡
Aquest matí hem anat al CIM del Vallés per passar la I.T.V. Tot i que fa uns díes ens van fer la revisió del gas no ens han mirat res de res, ni les gomes ni el certificat, ni la instalació.Tampoc ens han possat a la báscula...............però tot i això no hem passat la I.T.V ![]() ![]() ![]() .............la llum de gàlib, queda tapada pel tendal............... Solucions: a/ treure el tendal b/ instalar llums de gàlib noves al caputxino Hem optat per la segona opció i esperem tindre la Ac arreglada per demá al capvespre Salutacions ¡¡¡ ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Em semble que molts tindrem aquest problema amb les llums de gàlib :evil: :evil:
Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?
|
|
Hola Neus, las ITV no estan autoritzades a pasar revisio de gas, la exclusiva de revisión de gas la te Repsol Butano amb els seus ténics autoritzats. Es pasan igual que la de la vivienda, cada 4 anys, a mi me a costa 92 € amb el certificat del estat de l´instalació i un altre certificat que m´autoritza a tenir propano amb vivenda rodant. Jo no tenia cap document, ara tot ho tinc legal i amb certificat i la data de la próxima revisio, d´aqui a cuatre anys.
Tinc entes que próximament podria ser, que las ITV et demanesin el certificat de la revisió actualitzada, pero no tinc coneixement si aixo es a nivell nacional o autonomic, pero amb aquest aspecte, son ells que ens el solicitaran, nosaltres no tenim que adelantarnos , pero si que tenim l´ obligasio de tenirlo actualitzat. Salutacións. :mrgreen: |
|
Hola Garbi ¡¡¡
A partir del 1 de marzo entró en vigor una normativa por la que las I.T.V debian pedir los certificados del gas de nuestras Ac. Lo que pasa es que en la era de la informática, las normativas se hacen, pero cada cual las aplica cuando quiere o cuando se entera de que están. Yo llevaba los papeles en regla pues hace menos de 15 días un técnico de répsol nos hizo la revisión. He hecho el comentario de la revisión del gas porque todos estamos un poco a la expectativa de como se realizan las inspecciones; en algunas I.T.V piden los certificados, en otras no; en algunas pesan las Ac y en otras ni se les ocurre hacerlo. La luz de gálibo es un pequeño contratiempo, pero esperamos solucionarlo. Gracias y saludos ¡¡¡ ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Tota la informació a: www.viajarenautocaravana.com/legislacion_detall.php?idg=9833...c6ae742ef381e2fe619a
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis) |