• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

CAMPING A CASTELLÒ fa 19 anys 3 mesos #12553

EI COMPANYS,
A L'ESTIU VULL ANAR A CASTELLO AMB LA CARAVANA I M'AGRADERIA QUE ALGU M'ACUNSELLES ALGUN CAMPING DE 1ª,JA QUE TINC DOS NENES DE 4 I 2 ANYETSI ENS AGRADA LA PLATJA DE MOMENT.

MOLT AGRIT

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: CAMPING A CASTELLÒ fa 19 anys 3 mesos #12558

Autor Missatge
famsergo Publicat: Dimarts, 10-Abril-2007, 23:43 Assumpte: CAMPING A CASTELLÒ

EI COMPANYS,
A L'ESTIU VULL ANAR A CASTELLO AMB LA CARAVANA I M'AGRADERIA QUE ALGU M'ACUNSELLES ALGUN CAMPING DE 1ª,JA QUE TINC DOS NENES DE 4 I 2 ANYETSI ENS AGRADA LA PLATJA DE MOMENT.

MOLT AGRIT

Hola famsergo,
Nosaltres coneixem el Bonterra Park de Beniassim. Esta molt be. La platja esta a uns 100-200 metres.
A Oropesa del Mar, cami de l'atall n'hi ha molts, però al mens fa uns anys, la platja tenia moltes pedres.
El camping Monmar, de Moncofar també esta molt be, però la platja és pedregossa i també esta a uns 100-200 metres.
Salutacions

Re: CAMPING A CASTELLÒ fa 19 anys 3 mesos #12570

Nosaltres també coneixem el camping bonaterra park varam anar per semana santa fa 2 anys,tan el camping com las instalacions ens varan semblar bé ....pero...la unica pega que hi varam trobar va ser que es fa molt de botellon, hi habia molt de suroll las 24 hores del dia , la situació es va fer bastant insosteniblei per part del camping no varan fer res.
a alcossebre esta el camping tropicana, es de primera nosaltres varam anar de visita fará cosa de 5-6 anys recordo que hi habia molta sombra i las instalacions semblaba que estaba bé. El que més me va agradar es que estaba a peu de platja unas caletes molt maques . També he sentit parlar bé del torre del sol a oropesa personalment no el conec.
esper-ho que trieu bé.
una abraçada desde Tordera.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• República Txeca +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Nadal a l'Alsàcia +

Si hi ha algun lloc a Europa que es celebri el Nadal amb especial interès és a Alsàcia. Tota Alsàcia es tomba a lluir els carrers, places i especialment les Llegir més
  • Vercors, llac Maggiore, Como, S. Moritz, Vall de Venosta +

Seguim pel costat esquerra del llac i ens endinsem cap a la vall de Valstrona. És una carretera amb un únic carril per compartir i amb un munt de revolts Llegir més
  • Baviera, Selva Negra i Alsàcia +

Som dues families amb 4 nens ( 2 nenes de 6 anys, una nena de 4 anys i un nen de 2 anys), i anem amb 2 caravanes. Sortim el dissabte Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12