• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Q tal el camping els Prats?? fa 19 anys 3 mesos #12576

El tema esta en que el meu germa s'esta iniciant a això del campisme i esta pensant en llogar un bungalow, així que m'ha demanat consell.

Es veu que ha estat mirant i li ha agradat el Camping Els Prats, i jo aquest no el coneixo, pero com que hi veu fer allà una kedada l'any passat doncs us volia demanar la vostra opinió.

Q m'en dieu??
hthttp://blog.kampistas.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Q tal el camping els Prats?? fa 19 anys 3 mesos #12578

Hola Conrad,

Respecte als bungalows del camping no et puc ajudar gaire. Nosaltres sempre hi hem anat amb caravana.
És un camping petit i molt tranquil que ens agrada molt. Ens agrada per això, perque és petit i tranquil, ja que la platja te alguna pedra i és petita.
La piscina esta bé, pero tampoc es massa gran.
Esta a peu de platja.
El tracte a recepció sempre molt bé.
Salutacions

Re: Q tal el camping els Prats?? fa 19 anys 3 mesos #12579

És un camping que esta a la carretera, es a dir, per anar al poble has d'agafar el cotxe.
Salutacions

Re: Q tal el camping els Prats?? fa 19 anys 3 mesos #12864

Merci Mercuri! Té bona pinta ... pero pel que fa al meu germà em sembla que al final s'en va de apartament! Encara que sembli mentida diu que li surt mes be de preu! Si ja li deia jo que això del camping "era" la opció mes economica feia temps. Avui en dia, i mes a les platges de Catalunya es tot un luxe!

Molts records y gracies per tot mercuri!

PD: Que .... et pasaras a l'auto al final??? :mrgreen:
hthttp://blog.kampistas.com/

Re: Q tal el camping els Prats?? fa 19 anys 3 mesos #12910

PD: Que .... et pasaras a l'auto al final???

Potser si Conrad, però molt al final :mrgreen: :mrgreen:
Salutacions

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Dels castells medievals a la Batalla de l'Ebre +

La ruta prevista ens farà reviure un dels capítols més sagnants de la Guerra Civil Espanyola: la Batalla de l'Ebre; visitant el poble vell de Corbera d’Ebre i el museu Llegir més
  • Bretanya +

Hem sortit de Montcada i Reixac amb la caravana cap a les 6,50 del matí cap a La Jonquera, Perpignan, Narbonne, Toulouse, Bordeaux i La Rochelle. Som a 7 d'Agost, Llegir més
  • Pirineu Gironí +

Malauradament, per aquestes dates el Pirineu presenta un aspecte pletòric i dic malauradament perquè tot es deu a l’absència de precipitacions que estem patim aquest hivern; això ha fet que Llegir més
  • Cercle Polar Àrtic, 2010 +

L'estiu 2010 va ser per nosaltres l'any del VIATGE. Volíem travessar la línia imaginària que delimita el Cercle Polar àrtic i endinsar-nos en la terra de la llum infinita, la Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12