• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

M'acabo de canviar el nick : Maite-Aleixenia fa 19 anys 3 mesos #12854

doncs això, que m'he canviat el nick, que així tinc el mateix que a altres fòrums. Abans era Maite i ara sóc Aleixenia.

Una abraçada a tots.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: M'acabo de canviar el nick : Maite-Aleixenia fa 19 anys 3 mesos #12878

Molt bé, Maite !!!

Em vas tenir a can rumia uns dies, et vaig veure apuntada a la llista de Navarcles, i a algú que em va preguntar si havia vingut la Maite li vaig dir que no, tot i que et vaig veure !!!. Però no sabia que la Maite i l'Aleixenia éreu la mateixa persona.

Ja ho diu la Monrib, que a casa manen els nens !!! Fins i tot en el nick, eh?
Petonets als angelets.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: M'acabo de canviar el nick : Maite-Aleixenia fa 19 anys 3 mesos #12885

doncs tens raò Eva. És que quan em vaig donar d'alta al fòrum em vaig despistar i quan em demanava el nom vaig posar el meu enlloc del nick, però això s'havia de sol.lucinar perquè ens poguem conèixer tots bé.

Una abraçada

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Escapada pel Ripollès +

El Ripollès és un bell racó del Pirineu on la muntanya, de mides raonables, comença a donar pas a valls amples i fèrtils, preàmbul de la rica plana osonenca... No Llegir més
  • Alguns Alps Suissos +

...La primera visión del pueblo y de la cascada de Staubbach “sobre” el mismo, nos deja boquiabiertos por su belleza imposible. El valle de Lauterbrunnen se considera uno de los Llegir més
  • Sant Pere Pescador +

Després de moltes setmanes de molta feina i molt atabalament teníem moltes ganes de fer un cap de setmana de relax, platja i pocs mals de cap. Per això res Llegir més
  • 3 dies pel sud de França +

Dia 6 A les 7 del matí tots de peus a terra per anar a buscar l’ac i marxar direcció al sud de França. Només creuar la frontera ens adonem Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12