|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Doncs resulta que prop de casa els meus pares hi ha sempre aparcada una auto al carrer. Es una bustner, força antigueta ella, pero amb molta guerra per donar encara, i avui, que feia temps que no hi passaba per davant he girat per aquells carrerons on sempre hi era per veure que tal estava, i quina ha estat la meva decepció quan he vist que estaba totalment carbonitzada!!!!
Quina pena m'ha donat!!! Que cab.....aços que arriban a ser!! Ja em diras a qui molestava!!! M'ha sabut molt greu per aquella auto tan velleta, i sobretot pel seu propietari que amb tots els seus esforços s'ha pagat la que per a ell segurament era la millor auto del mon per que ara li cremin! I res... nomes dir-li al seu propietari, si apareix per aqui, que em sap molt greu el que li han fet! hthttp://blog.kampistas.com/
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
8O Però li han cremat o potser hi ha la posibilitat de que s'hagi encés ella sola (curcircuit, etc....)?
Si l'han encés expressament, n'hi ha per fotre'ls a ells a dins :twisted: No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Conrad, si en saps res més ja ens ho diràs.
No em vull imaginar la situació del propietari al veure-la !!! 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Amb la il.lusio que tenim tots per la nostra autocaravana/caravana quin disgust que t'ha de donar que et passi una cosa així. És com si se't cremès la casa...
|
|
|
Hola Conrad,esto a sido en Badalona??
Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?
|
|
|
Carles, doncs la veritat que no ho se, pero em sembla a mi que haura sigut algun gracios. M'extraña que una auto s'encengui quan esta parada sanse fer-se servir, no? Jo al menys ho desconecto gairebe tot quan la deixo parada.
ROSS, si, era a Badalona, als carrerons per sota l'autopista, alla on hi volen fer el Corte Ingles. Ahir a la nit, quan tornaba cap a casa la vaig veure ja que l'habien portat al diposit de la guardia urbana. hthttp://blog.kampistas.com/
|
|