• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Molta Pena ..... fa 19 anys 3 mesos #12865

Doncs resulta que prop de casa els meus pares hi ha sempre aparcada una auto al carrer. Es una bustner, força antigueta ella, pero amb molta guerra per donar encara, i avui, que feia temps que no hi passaba per davant he girat per aquells carrerons on sempre hi era per veure que tal estava, i quina ha estat la meva decepció quan he vist que estaba totalment carbonitzada!!!!

Quina pena m'ha donat!!! Que cab.....aços que arriban a ser!! Ja em diras a qui molestava!!! M'ha sabut molt greu per aquella auto tan velleta, i sobretot pel seu propietari que amb tots els seus esforços s'ha pagat la que per a ell segurament era la millor auto del mon per que ara li cremin!

I res... nomes dir-li al seu propietari, si apareix per aqui, que em sap molt greu el que li han fet!
hthttp://blog.kampistas.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Molta Pena ..... fa 19 anys 3 mesos #12869

8O Però li han cremat o potser hi ha la posibilitat de que s'hagi encés ella sola (curcircuit, etc....)?

Si l'han encés expressament, n'hi ha per fotre'ls a ells a dins :twisted:
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: Molta Pena ..... fa 19 anys 3 mesos #12879

Conrad, si en saps res més ja ens ho diràs.
No em vull imaginar la situació del propietari al veure-la !!!
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: Molta Pena ..... fa 19 anys 3 mesos #12886

Amb la il.lusio que tenim tots per la nostra autocaravana/caravana quin disgust que t'ha de donar que et passi una cosa així. És com si se't cremès la casa...

Re: Molta Pena ..... fa 19 anys 3 mesos #12893

Hola Conrad,esto a sido en Badalona??
Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?

Re: Molta Pena ..... fa 19 anys 3 mesos #12897

Carles, doncs la veritat que no ho se, pero em sembla a mi que haura sigut algun gracios. M'extraña que una auto s'encengui quan esta parada sanse fer-se servir, no? Jo al menys ho desconecto gairebe tot quan la deixo parada.

ROSS, si, era a Badalona, als carrerons per sota l'autopista, alla on hi volen fer el Corte Ingles.

Ahir a la nit, quan tornaba cap a casa la vaig veure ja que l'habien portat al diposit de la guardia urbana.
hthttp://blog.kampistas.com/

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• L'Auvèrnia +

Destí: Auvergne ( França ) Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per veure o descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Vercors, llac Maggiore, Como, S. Moritz, Vall de Venosta +

Seguim pel costat esquerra del llac i ens endinsem cap a la vall de Valstrona. És una carretera amb un únic carril per compartir i amb un munt de revolts Llegir més
  • Islàndia 2007 – Retorn a la terra del gel i foc +

Islàndia, la terra de gel i foc. Situada sobre la dorsal atlàntica, per la qual se separen a la deriva les plaques continentals eurasiàtica i americana, i per les fissures Llegir més
  • Pirineus +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12